عنوان co-op جدید یوبی‌سافت وارد مرحله تست نهایی می‌شود

project u.jpg

استودیو یوبی‌سافت، اولین بار در سال 2022 پروژه جدیدی با نام کد Project U را معرفی و ساخت آن را تایید کرد. این شرکت مشهور توسعه‌دهنده و ناشر بازی، پس از اعلام ساخت این عنوان، ثبت‌نام بتا را در دسترس بازیکنان قرار داد و سیستم مورد نیاز اولیه برای کامپیوتر را به اشتراک گذاشت.

چند هفته پس از معرفی، ویدیویی از این بازی که در دسترس تست‌کنندگان قرار گرفته بود، در اینترنت لو رفت و فضای رنگارنگ و هنری آن که تا حدی به بازی فورتنایت شباهت دارد، برای بازیکنان نمایان شد. همچنین اطلاعاتی در مورد "پروژه یو" از سوی اینسایدری به نام تام هندرسون به اشتراک گذاشته شد که براساس آن، بازیکنان قادر به انتخاب یکی از چهار کلاس شامل حمله‌کننده، مدافع، پزشک و پشتیبان خواهند بود که هرکدام دارای توانمندی‌های منحصر به فردی هستند.

برای تکمیل این بازی، بازیکنان باید در مقابل ارتش بزرگی از ماشین‌ها متحد شوند و با همکاری یکدیگر به سمت مرکز نقشه حرکت کرده و با تکمیل یک سری اهداف مانند اشغال مناطق، دفاع از هدف‌ها و البته شکست دادن دشمنان به تکمیل بازی نزدیک شوند.

نکته جالبی که هندرسون به آن اشاره کرده است، توسعه این بازی توسط موتور منبع باز Godot، به جای استفاده از موتورهای مخصوص یوبی‌سافت مانند Anvil یا Snowdrop است.

Project-U-HD-scaled.jpg
-

در حال حاضر، یوبی‌سافت یک اطلاعیه عمومی به اشتراک گذاشته که یک آزمایش بسته جدید در اوایل فوریه (بهمن ماه)، برای کامپیوتر (از طریق یوبی‌سافت کانکت) در اروپا و شمال آمریکا برگزار خواهد شد.

یوبی‌سافت سیستم مورد نیاز برای اجرای پروژه یو را به اشتراک گذاشته است:

سیستم مورد نیاز در حالت MINIMUM:

پردازنده: Intel Core i7-4790K یا AMD Ryzen 5 1500X

حافظه: 8GB رم

کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB یا AMD Radeon RX 570 8GB

سیستم مورد نیاز در حالت RECOMMENDED:

پردازنده: Intel Core i7-8700K یا AMD Ryzen 5 3600

حافظه: 8GB رم

کارت گرافیک: Nvidia GeForce RTX 2070 یا AMD Radeon RX 6600 XT

دوبله این بازی تنها به زبان انگلیسی است اما منو و زیرنویس دارای زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی و آلمانی خواهد بود.

آیا این پروژه همانند Hyper Scape خواهد بود؟ در این لحظه سخت است به این سوال پاسخ داد. پروژه‌های دیگر یوبی‌سافت مانند Tom Clancy's The Division Heartland و XDefiant ادعا شده‌اند که آماده راه‌اندازی هستند، اما هنوز منتشر نشده‌اند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wccftech.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر