سامسونگ از نسل دوم گوشی جان‌سخت گلکسی XCover6 پرو پرده برداشت

Galaxy Xcover.JPG

سامسونگ با رونمایی از گلکسی Xcover 6 Pro تایید کرد که این دستگاه در کشورهای بیشتری عرضه خواهد شد. فروش این دستگاه از اوایل ماه جولای با قیمت ۵۹۹ دلار در اسپانیا آغاز خواهد شد.

سامسونگ از گوشی جان سخت دیگری با نام XCover 6 Pro رونمایی کرد. البته این شرکت اطلاعات زیادی درمورد قیمت این محصول و اینکه در چه بازارهایی عرضه خواهد شد ارائه نداد. اکنون این شرکت تأیید کرده که گوشی مقاوم جدیدش در بازارهای بیشتری دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

وبسایت SamMobile گزارشی منتشر کرده و اعلام شده که سامسونگ اسپانیا از گلکسی XCover 6 Pro رونمایی کرده و قیمت نهایی آن را اعلام کرده است. . این شرکت می‌گوید گوشی مقاوم جدید از ماه جولای با قیمت ۵۹۹ یورو در اسپانیا عرضه خواهد شد. قیمت نسخه‌ی Enterprise این محصول نیز ۶۰۹ یورو اعلام شده است.

photo_2022-06-30_08-43-59.jpg
-

گلکسی XCover6 پرو دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد‌و‌غبار و استاندارد صنعتی MIL-810H است. همچنین سامسونگ گلکسی XCover6 پرو را به نوعی طراحی کرده که با دست‌های خیس یا دستکش نیز بتوان با آن کار کرد. از دیگر مشخصات این گوشی مقاوم که 235 گرم وزن دارد، می‌توان به چیپ اسنپدراگون 788G با پشتیبانی از شبکه 5G و اتصال بی‌سیم Wi-Fi 6E اشاره کرد که با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. همچنین فضای ذخیره‌سازی آن را از طریق اسلات microSD می‌توان افزایش داد.

گلکسی XCover 6 Pro سامسونگ فقط در یک نسخه به‌فروش خواهد رسید؛ اما مشتریان می‌توانند مدل تک‌ سیم‌کارت یا دوسیم‌کارت آن را با توجه به نیاز خود خریداری کنند. از نظر عکاسی، XCover6 پرو شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی می‌شود که در بریدگی قطره‌ای شکل بالای نمایشگر قرار گرفته است.

photo_2022-06-30_08-44-01.jpg
-

گلکسی XCover6 پرو دارای باتری 4050 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 15 وات است که به راحتی می‌توان آن را تعویض کرد. سامسونگ جزئیاتی بیشتری ارائه نکرده است اما امکان دارد این دستگاه در بازار ایالات متحده نیز به‌فروش برسد. این درحالی است که XCover Pro 2020 در ایالات متحده عرضه شد و بنابراین منطقی است که XCover 6 Pro جدید نیز همین روند را دنبال کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: SAMMOBILE

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر