رویداد بزرگ بازی‌های آنلاین؛ در دنیا با حمایت غول‌های تکنولوژی

galaxy .jpg

شرکت سامسونگ به همراه Supercell و گوگل، تورنمنت بعدی "جنگ‌های کهکشانی: Superverse" را برگزار می‌کند تا چالشی برای گلکسی Z Fold5 و گلکسی تب S9+ که تازه رونمایی شده‌اند باشد.

"جنگ‌های کهکشانی: Superverse" یک رویداد بازی‌های ویدیویی فوق‌العاده است که خالقان محتوا، بازیکنان و طرفداران از سراسر جهان در رقابتی بین بازی‌های Clash of Clans، Brawl Stars و Clash Royale را در یک تورنمنت متقاطع بی‌سابقه گرد می‌آورد. از همین حالا باید ثبت نام کنید.

بازیکنان از طریق انتخاب مرحله‌ی که می‌خواهند می‌توانند در هر بازی مشارکت کنند و در Supercell به مسابقه بپردازند، تا به مراحل نهایی آنلاین برای هر بازی مشخص ‌شود و در نهایت مسابقات چندگانه آنلاین Grand Finals گلکسی جنگ‌ها: Superverse در تاریخ 30 سپتامبر 2023 برگزار خواهد شد.

در این مرحله، بازیکنان و خالقان واجد شرایط با هم تیم می‌شوند تا در تمامی سه بازی به رقابت بپردازند. بهترین بازیکنان از Superverse با با معرفی یه جوایز نقدی ۱۰۰٬۰۰۰ دلاری، کارت‌های هدیه Google Play، دستگاه‌های گلکسی Z Fold5، تب S9+ و Buds2 Pro سامسونگ و در نهایت اکانت با ارزش بازی‌های Clash یا Brawl Stars به برندگان اعطا خواهد شد.

مراحل انتخاب نهایی Grand Finals توسط سامسونگ در YouTube، Twitch و Facebook به صورت زنده پخش خواهد شد و همچنین در کانال‌های Supercell در تاریخ 30 سپتامبر ساعت 3:00 عصر به وقت مرکزی آمریکا (CT) نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

006-galaxy-zflip5-zfold5-press-release-950x633.jpg
-

ثبت نام بازی کلش آف کلنز از تاریخ 23 مرداد تا 29 مرداد به وقت ایران

مرحله انتخاب نهایی روز اول: یک شهریور ساعت 7 عصر به وقت مرکزی آمریکا 5:30 به وقت ایران

مرحله انتخاب نهایی روز دوم: دو شهریور ساعت 7 عصر به وقت مرکزی آمریکا 5:30 به وقت ایران

مرحله انتخاب نهایی روز سوم: سه شهریور ساعت 7 عصر به وقت مرکزی آمریکا 5:30 به وقت ایران

نهایی مرحله انتخابی: چهار شهریور ساعت 7 عصر به وقت مرکزی آمریکا 5:30 به وقت ایران

ثبت نام بازی Brawl Stars 23 مرداد تا 12 شهریور

مرحله انتخاب نهایی روز اول: شانزده شهریور ساعت 7 عصر به وقت مرکزی آمریکا 5:30 به وقت ایران

مرحله انتخاب نهایی روز دوم: هفده شهریور ساعت 7 عصر به وقت مرکزی آمریکا 5:30 به وقت ایران

مرحله انتخاب نهایی روز سوم: هجده شهریور ساعت 7 عصر به وقت مرکزی آمریکا 5:30 به وقت ایران

نهایی مرحله انتخابی: نوزده شهریور ساعت 7 عصر به وقت مرکزی آمریکا 5:30 به وقت ایران

ثبت نام بازی کلش رویال 23 مرداد تا 26 شهریور

مرحله انتخاب نهایی روز اول: سی شهریور ساعت 7 عصر به وقت مرکزی آمریکا 5:30 به وقت ایران

مرحله انتخاب نهایی روز دوم: سی و یک شهریور ساعت 7 عصر به وقت مرکزی آمریکا 5:30 به وقت ایران

مرحله انتخاب نهایی روز سوم: دوم مهرماه ساعت 7 عصر به وقت مرکزی آمریکا 5:30 به وقت ایران

نهایی مرحله انتخابی: دوم مهرماه ساعت 7 عصر به وقت مرکزی آمریکا 5:30 به وقت ایران

نهایی بزرگ: هشت مهرماه ساعت 3 عصر به وقت مرکزی آمریکا 1:30 به وقت ایران

QualifiersGamesSuperverse-950x950.jpg
-

سامسونگ در رابطه با برگزاری این رویداد این‌چنین می‌گوید:

"بسیاری از دنبال‌کننده‌های ما عاشقانه بازی می‌کنند ما می‌خواهیم تجربه کاربری بازی با گلکسی را برای همه‌گان فراهم کنیم."

در همین رابطه جانت لی، معاون ارشد سامسونگ الکترونیک آمریکا می‌گوید: "با برگزاری این تورنمنت به همه افراد فرصت می‌دهیم تا با چهره‌های معروف آنلاین مورد علاقه‌شان بازی کنند.

در فهرست خالقان محتوا شرکت کننده، شخصیت‌های مشهور بازی کوارجی‌جی دی، فوسلی و Dangie Bros همراه با برترین خالقان محتوای Supercell در جهان؛ Orange Juice، KairosTime، JudoSloth، SirTagCR، BenTimm1، Kenny Jo، CryingMan، Nubbz3، Lexnos، Eric_OneHive، InShane و JuicyJ دیده می‌شود

بازیکنانی که در مرحله انتخاب نهایی قرار می‌گیرند، برای تجربه‌ای حرفه‌ای از بازی موبایل، گلکسی Z Fold5 و گلکسی تب S9+ جدید در رقابت‌ها دریافت می‌کنند.

گلکسی Z Fold5 با توجه به عملکرد در سطح تراشه به نحوی طراحی شده است که به بازیکنان حرفه‌ای و عادی اجازه می‌دهد از پلتفرم موبایل Snapdragon® 8 Gen 2 برای گرافیک‌های بهتر و تجربه بازی جذاب‌تری را تجربه کنند. به دلیل سیستم پیشرفته خنک‌کننده که با کاهش تاخیر و حفظ عملکرد برتر با تخلیه هوشیار حرارت عمل می‌کند؛ بازیکنان می‌توانند به ساعت‌ها به رقابت و بازی بپردازند. شما می‌توانید بیشتر از هر زمان دیگر در صفحه نمایش AMOLED دینامیک QXGA+ 2X Infinity Flex با نرخ تازه‌سازی تطبیقی 120Hz روی صفحه اصلی به بازی‌های سنگین بپردازید و تجربه جدیدی از زد فولد 5 را دریافت کنید

فرصت را از دست ندهید که قسمتی از این سفر بازی کیهانی فوق‌العاده باشید! تاریخ گلکسی جنگ‌ها: Superverse را در تاریخ 14 اوت 2023 علامت بزنید و از رویداد نهایی بزرگ در تاریخ 30 سپتامبر 2023، ساعت 3 عصر به وقت مرکزی آمریکا (CT) بر روی پلتفرم‌های مختلف به صورت زنده تماشا کنید.

برای اطلاعات بیشتر و به‌روزرسانی‌ها، به وب‌سایت رسمی جنگ‌های کهکشانی: Superverse به آدرس https://superverse.amg.gg/ مراجعه کنید.

منبع خبر: news.samsung

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر