سامسونگ دعوتنامه‌های رسمی را برای رویداد گلکسی آنپکد خود ارسال می‌کند

suasung.jpg

سامسونگ احتمالاً برنامه‌های خود را برای سال 2024 تنظیم کرده و تمرکز اصلی آن بر بازپس‌گیری سهم بازار جهانی از رقبای مختلف مانند اپل است.

منتظر هستیم که این غول کره‌ای برنامه سال نو خود را با معرفی گلکسی S24 آغاز کند. شایعات حاکی از این است که مراسم رونمایی از این گوشی در تاریخ 17 ژانویه برگزار خواهد شد. با این حال، قبل از معرفی محصولات، شرکت دعوتنامه‌های رسمی را به رسانه‌ها و یوتیوبرها ارسال خواهد کرد تا در رویداد گلکسی آنپکد 2024 حضور داشته باشند. به گفته‌ی @MysteryLupin در X، این دعوت‌نامه‌ها ظاهراً در تاریخ 2 ژانویه ارسال خواهند شد.

Galaxy-Unpacked-2024

قبل از انتشار اطلاعات مرتبط با دعوتنامه‌ها توسط @MysteryLupin در X، او اعلام کرده که رویداد گلکسی آنپکد 2024 در تاریخ 17 ژانویه در سن خوزه، کالیفرنیا برگزار می‌شود و انتظار می‌رود که معرفی محصولات در ساعت 10 صبح به وقت PST آغاز شود. معمولاً شرکت‌هایی چون سامسونگ و اپل دو هفته قبل از رویداد واقعی دعوت‌نامه‌ها را برای افراد مختلف ارسال می‌کنند، اما در این موقعیت، آنها این دعوت‌نامه‌ها را 15 روز پیش از موعد فرستاده‌اند. با این حال، بسته به منطقه زمانی، این تفاوت ممکن است به 14 روز تبدیل شود.

سامسونگ دعوتنامه‌های رسمی خود را برای رویداد گلکسی آنپکد 2024 ارسال می‌کند. در این رویداد، سامسونگ قرار است گوشی‌های گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا را معرفی کند. بر اساس مشخصات و ویژگی‌هایی که پیش‌تر فاش شده، انتظار می‌رود که این گوشی‌ها از ابزارهایی نظیر Live Translate، "Generative Edit"، "Nightography Zoom" و دیگر ویژگی‌ها بهره‌مند شوند. گلکسی S24 پلاس نیز برخی ارتقاء‌های سخت‌افزاری خواهد داشت و از نظر سخت‌افزاری شبیه به گلکسی S24 اولترا خواهد بود. قیمت مناسب‌تر این مدل می‌تواند مشتریان را برای انتخاب آن تشویق کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wccftech.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر