سامسونگ روی حسگر دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خود مشغول کار است

200mgpx.JPG

کمپانی سامسونگ در حال ساخت حسگر دوربین 200 مگاپیکسلی است که نام ISOCELL HP3 خواهد داشت و گفته می‌شود که سنسور پرچمداران آینده این کمپانی خواهد بود.

سامسونگ همین چند ماه پیش بود که برای اولین بار در دنیا از حسگر دوربین 200 مگاپیکسلی برای گوشی‌های هوشمند رونمایی کرد. اگرچه حسگر ISOCELL HP1 هنوز در هیچ گوشی هوشمندی استفاده نشده است، این شرکت حالا قصد دارد جانشین آن را تولید کند.

وب‌سایت Sammobile از گزارش جدید GalaxyClubنقل می‌کند که سامسونگ روی حسگر 200 مگاپیکسلی خود کار می‌کند و قرار است در پرچمداران این کمپانی از حسگر ISOCELL HP3 استفاده شود. با اینکه جزئیات خاصی درباره‌ی اندازه پیکسل حسگر آینده یا فرمت اپتیکال یا پشتیبانی از ضبط ویدئو وجود ندارد، می‌تواند با پیشرفت‌های مختلفی همراه باشد.

Samsung-ISOCELL-HP1-Camera-Sensor-Feature-800x450.webp
-

هنوز مشخص نشده که سامسونگ می‌خواهد با کدام گوشی این سنسور قدرتمند را راهی بازار کند، اما آن چه که انتظار نمی‌رود این است که در گلکسی زد فلیپ ۴ و گلکسی زد فولد ۴ از حسگر دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده شود. تا به امروز تمام گزارشات حاکی از این بوده که زد فولد ۴ به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل مجهز خواهد شد.

علاوه بر این شایعات و اخبار منتشر شده، احتمال استفاده‌ی گلکسی اس ۲۳ از حسگر دوربین ۲۰۰ مگاپیکسل وجود دارد؛ اما هنوز چیزی مشخص نیست. اکثر برندها از حسگرهای دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی به حسگرهای ۵۰ مگاپیکسلی در بخش رده‌بالا تغییر کرده‌اند. باوجوداین، به‌نظر می‌رسد سامسونگ به کار خود روی حسگرهای ۲۰۰ مگاپیکسلی برای گوشی‌های هوشمند ادامه می‌دهد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: SamMobile

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر