زمستان شاهد رونمایی از گلکسی S23 FE خواهیم بود

holiup.jpg

کمتر از یک روز گذشته است که شایعاتی درباره احتمال عرضه گلکسی S23 FE سامسونگ در تابستان امسال به گوش رسید. اکنون، یکی از منابع بازار ادعا می‌کند که این خبر صحیح نیست و به نظر می‌رسد گلکسی S23 FE در زمستان این سال راهی بازار خواهد شد.

گزارش‌های متفاوتی درباره تلاش سامسونگ برای توسعه گلکسی S23 FE منتشر شده‌است. این شرکت تاکنون به صورت رسمی هیچ اعلامیه‌ای درباره زمان عرضه گوشی جدید خود نداشته است. دیروز، شایعاتی درباره احتمال عرضه زودرس این گوشی در تابستان امسال منتشر شد. اما حالا، خبرهای جدیدی به چاپ رسیده که این ادعاها را رد می‌کند.

۶۹۰.jpg.webp
-

یکی از گزارش‌های اخیر اشاره کرده است که ممکن است سامسونگ به علت مشکلاتی در فروش سری گلکسی S23 در سه ماهه دوم امسال، تصمیم بگیرد نسخه FE را قبل از رونمایی از نسل جدید گوشی‌های تاشوی خود عرضه کند. اگر این تحلیل صحیح باشد، باید تا تابستان امسال برای آمدن نسخه FE صبر کنیم.

این خبر در روز گذشته رسانه‌ای شد، البته با گزارش‌های غیررسمی در مورد آن. اکنون یک منبع مطلع دیگر ادعا می‌کند که این تحلیل دقیق نیست و گلکسی S23 FE در زمستان راهی بازار خواهد شد. این منبع خبری اعلام کرده که هیچ نشانه‌ای از زودتر از پیش بینی شده برای عرضه نسخه FE وجود ندارد.

چندین احتمال برای این گوشی هوشمند در حال بحث است، و باید ببینیم کدام یک به واقعیت می‌پیوندد. یکی از احتمالات این است که گلکسی S23 FE تابستان امسال و قبل از نسل بعدی گوشی‌های تاشوی سامسونگ راهی بازار شود. یک سناریوی دیگر این گوشی هوشمند را به پاییز امسال می‌برد و اعلام می‌کند که سامسونگ قصد ندارد نسخه FE را تابستان عرضه کند.

در همین حال، آخرین گزارش غیررسمی درباره تاریخ معرفی این گوشی هوشمند، از عرضه آن در زمستان امسال خبر می‌دهد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gadgets360

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر