احتمالا رویداد آنپکد 2022 سامسونگ در تاریخ 20 بهمن برگزار خواهد شد

آنپکد سامسونگ.jpg

غول تکنولوژی کره‌ای هر ساله برای رونمایی از پرچمداران جدید خود، رویدادی برگزار می‌کند که معمولا در ماه‌های ژانویه تا مارس این کار انجام خواهد شد. چند روز پیش کمپانی سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرد که این مراسم در ماه فوریه برگزار می‌شود اما حالا براساس شواهد باید منتظر برگزاری این رویداد در تاریخ 9 فوریه (20 بهمن) باشیم.

برخی از کاربران مدعی شده‌اند که سامسونگ برای آن‌ها آگهی ارسال کرده تا به فرم ثبت نام پیش سفارش این رویداد دسترسی داشته‌ باشند، تاریخ این آگهی 9 فوریه 2022 (چهارشنبه 20 بهمن) نوشته شده است. ظاهرا پس از تکمیل این فرم، پیام جدیدی برای کاربران ظاهر می‌شود که سامسونگ در آن فاش کرده که طیف جدیدی از محصولات نوآورانه خود را در زمان اعلام شده از طریق وب‌سایت خود معرفی خواهد کرد.

یکی از افشاگران معروف نیز با حساب توییتری TechInsider توضیح داده که وب‌سایت سامسونگ حاوی یک لینک به رویداد آنپکد 2022 است که فاش می‌کند پیش فروش گوشی‌های سری گلکسی S22 پس از معرفی در 20 بهمن، از 25 بهمن تا 5 اسفند آغاز خواهد شد و اولین دستگاه‌ها از 6 اسفند ماه روانه بازار می‌شوند.

Untitled-1.jpg
-

انتظار می‌رود سامسونگ در این رویداد علاوه بر گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S22، مجموعه تبلت‌های پرچمدار جدید خود یعنی سری گلکسی تب S8 را نیز معرفی کند که هم اکنون سیستم رزرو و پیش خرید هردو خانواده از محصولات در دسترس قرار دارد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: indiatoday

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر