قیمت گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۵ فاش شد

لاتلانعنغمعهنغهعم.jpg

به نظر می‌رسد باید منتظر افزایش قابل توجه قیمت گلکسی زد فلیپ ۵ نسبت به گلکسی زد فلیپ ۴ باشیم.

فاصله زمانی تا آغاز رویداد آنپکد بعدی سامسونگ هنوز زیاد است، جایی که انتظار داریم محصولات جدید شرکت فناوری برتر کره‌ای مانند گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ معرفی شوند.

در هفته‌های اخیر، بسیاری از مشخصات و ویژگی‌های گلکسی زد فلیپ ۵ در دسترس قرار گرفته‌اند و امروز قیمت پیش‌بینی شده این دستگاه نیز منتشر شده است که نشان‌دهنده یک پیشرفت چشمگیر در مقایسه با قیمت گلکسی زد فلیپ ۴ است. به گزارش GSMArena، مدل ۱۲۸ گیگابایتی گوشی تاشو جدید سامسونگ با ۸ گیگابایت رم احتمالاً با قیمت ۱۲۹۹ یورو عرضه خواهد شد.

با توجه به مقایسه، گلکسی زد فلیپ ۴ نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایت و قیمت ۱۰۹۹ یورو به بازار عرضه شده است، بنابراین احتمال وجود دارد نسل جدید این محصول با افزایش تقریباً ۲۰ درصدی قیمت مواجه شود. البته باید توجه داشت که به دلیل تفاوت مالیات و نرخ ارز در هر کشور، قیمت این دستگاه در بازارهای مختلف ممکن است کمتر یا بیشتر باشد ولی این تغییرات حداکثر ۳۰ تا ۴۰ یورو خواهد بود.

بنابراین، اگر اطلاعات مربوط به قیمت واقعی گلکسی زد فلیپ ۵ صحت داشته باشد، انتظار می‌رود که این محصول در مقایسه با نسل قبلی خود گران‌تر باشد. طبق شایعات و گزارش‌های اخیر، گوشی تاشو جدید سامسونگ با نمایشگر بزرگتر نسبت به مدل سال گذشته و سیستم لولای جدید، شکاف موجود در نسخه کنونی را برطرف خواهد کرد.

با این حال، هنوز اطلاعات مربوط به گلکسی زد فلیپ ۵ به صورت رسمی تأیید نشده‌اند و به همین دلیل، احتمال وجود دارد در روزهای آینده باز هم شاهد انتشار گزارش‌های دیگری درباره قیمت این محصول باشیم.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر