اپلیکیشن‌های گوگل برای نمایشگر بیرونی گلکسی زد فلیپ 5 بهینه می‌شوند

لبتانن.JPG

در نسل جدید گلکسی زد فلیپ، سامسونگ قرار است از نمایشگر بسیار بزرگ‌تری نسبت به گذشته استفاده کند. طبق شایعات، نمایشگر بیرونی گلکسی زد فلیپ 5 به اندازه 3.4 اینچ خواهد بود و به همین دلیل، بهینه‌سازی اپ‌های سامسونگ و ظاهراً گوگل برای آن ضروری است.

به گفته شایعات جدید، گوگل نیز مشغول به بهینه‌سازی اپ‌های خود برای نمایشگر بیرونی گلکسی زد فلیپ 5 است. برای مثال، احتمالاً یک رابط کاربری منحصربه‌فرد از گوگل مپس برای این نمایشگر طراحی خواهد شد تا کاربران بتوانند بدون نیاز به باز کردن دستگاه، به اطلاعات مدنظرشان دسترسی پیدا کنند.

بنابراین، بهینه‌سازی اپ‌های گوگل برای نمایشگر بیرونی گلکسی زد فلیپ 5 نیز ضروری به نظر می‌رسد.

galaxy-z-flip-5-onleak-1-1024x512.jpg.webp
-

قبل از معرفی رسمی، مشخص شده است که سامسونگ در حال بهینه‌سازی کیبورد خود برای استفاده روی نمایشگر بیرونی گلکسی Z Flip 5 است تا کاربران بتوانند روی این پنل تایپ کنند. به علاوه، اکثر اپ‌های سامسونگ برای استفاده روی این نمایشگر بهینه‌سازی شده‌اند و کاربران می‌توانند به راحتی وب‌گردی کنند و تقویم خود را بررسی کنند.

اما این تنها قسمتی از ماجراست؛ زیرا شایعه‌های جدید نشان می‌دهد که سامسونگ در حال همکاری با گوگل است تا اپ‌های این شرکت نیز برای گلکسی زد فلیپ 5 بهینه شوند. این اپ‌ها شامل مواردی مانند گوگل مپس، یوتیوب و Messages می‌شود و خریداران گلکسی زد فلیپ 5 می‌توانند بدون نیاز به باز کردن دستگاه، پیام ارسال کنند، ویدیو ببینند و مسیر خود را دنبال کنند.

با توجه به رابطه نزدیکی که بین سامسونگ و گوگل وجود دارد، این شایعات به‌احتمال‌زیاد درست هستند. همچنین، بهینه‌سازی اپ‌ها برای نمایشگر کوچک گوشی‌های تاشوی صدفی می‌تواند به نفع کل پلتفرم اندروید و البته گوشی‌های تاشوی احتمالی آینده گوگل باشد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: sammobile

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر