گلکسی زد فولد ۵ احتمالاً نسبت به نسل قبلی خود ارزان‌تر باشد

hjkhjklhlkuil.jpg

احتمالاً گوشی گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ با برچسب قیمتی کمتری نسبت به گلکسی زد فولد ۴ وارد بازار خواهد شد.

گرچه ظاهر گوشی گلکسی زد فولد ۵ تغییراتی نسبت به گلکسی زد فولد ۴ خواهد داشت، اما به نظر می‌رسد ویژگی‌های سخت‌افزاری آن در مقایسه با نسل قبلی خود، تغییر چندانی نخواهد کرد.

قیمت گلکسی زد فولد ۴ در سراسر جهان حدوداً ۱۷۹۹ دلار و در ایران حدود ۷۰ میلیون تومان است که از گوشی‌های پرچمدار معمولاً گران‌تر است. همچنین با توجه به معرفی گوگل پیکسل فولد با قیمت پایه ۱۷۹۹ دلار، ممکن است برخی از علاقه‌مندان تصمیم بگیرند به جای گلکسی زد فولد ۴ یا ۵، اولین گوشی تاشوی گوگل را خریداری کنند.

samsung-galaxy-z-fold-5-render-l-648c880b315bd28b606c72c3.webp
-

شایعه شده که سامسونگ به منظور جلوگیری از این اتفاق، تصمیم دارد قیمت گلکسی زد فولد ۵ را نسبت به نسل قبلی خود کاهش دهد. حساب توییتری Tech-Reve در یک توییت اشاره کرده که احتمالاً این گوشی ارزان‌تر از گلکسی زد فولد ۴ خواهد بود.

ظاهراً گلکسی زد فولد ۵ به یک لولای جدید مجهز خواهد شد و مقاومت به گرد و غبار را دارا خواهد بود. سامسونگ احتمالاً از دوربین‌هایی با سنسورهای جدید، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و باتری قدرتمندتری برای این گوشی استفاده خواهد کرد.

در حال حاضر، گلکسی زد فولد ۴ یکی از بهترین گوشی‌های تاشوی بازار است و سامسونگ برای نسل بعدی این گوشی هوشمند تغییرات چندانی را در نظر نگرفته است. با این حال، کاهش قیمت گلکسی زد فولد ۵ می‌تواند تمایل کاربران را به خرید این گوشی هوشمند تاشو افزایش دهد.

همچنین، گزارش‌ها حاکی از آن است که قیمت گلکسی زد فلیپ ۵ نیز مانند نسل قبلی، ۹۹۹ دلار خواهد بود. این گوشی هوشمند نیز با لولای جدید، پشتیبانی از گواهی مقاومت در برابر گرد و غبار، نمایشگر بزرگ‌تر و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ روانه بازار خواهد شد.

ظاهراً سامسونگ روی قابلیت‌های نرم‌افزاری متمرکز شده است و احتمالاً دو گوشی گلکسی زد فولد و زد فلیپ ۵ با قابلیت‌های نرم‌افزاری جدیدی مجهز خواهند شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: twitter

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر