سامسونگ از پنل‌های تاشو و UDC جدیدی رونمایی کرد

Untitled-1.jpg

کمپانی سامسونگ دیسپیلی به صورت آنلاین در یک روز شلوغ نمایشگاه Display Week 2021 توانست تعدادی از پنل‌های جدید تاشو در کنار پنل جدید UDC که مخصوص دستگاه‌های مجهز به دوربین زیر نمایشگر است، رونمایی کند.

با یک نگاه کلی به پنل‌هایی که توسط سامسونگ دیسپلی رونمایی شد، انتظار داریم که در سال‌ها آینده این شرکت طیف متنوعی از دستگاه‌های تاشو یا دستگاه‌های مجهز به دوربین سلفی زیر نمایشگر، راهی بازار کند.

به دلیل اپیدمی کرونا رویداد Display Week 2021 نیز به مانند سایر رویدادها و نمایشگاه‌ها به صورت آنلاین برگزار شد. اولین محصول کمپانی سامسونگ پنل OLED جدید است که با نام S-Foldable ارائه خواهد شد، این محصول قابلیت این را دارد که هم به سمت داخل و هم به سمت بیرون تا شود. به نظر می‌رسد که کمپانی سامسونگ می‌خواهد با استفاده از این پنل یک دستگاه جدید رونمایی کند که قابلیت دو بار تا شدن نمایشگر را داشته باشد. به نظر می‌رسد این دستگاه در حالت بزرگ با نمایشگر 7.2 اینچی راهی بازار شود.

SAMSUNG1.jpg
-

یکی دیگر از پنل‌های نمایشی دیگری که رونمایی شدهف نامش Slidable OLED این که تا به الان غول تکنولوژی کره‌ای‌ها با استفاده از این پنل، پتنت دستگاه‌های مختلفی با نمایشگر کشویی به ثبت رسانده است. با این نمایشگر و این فناوری به راحتی امکان افزایش افقی فضای صفحه نمایش بدون نیاز به تا شدن برای کاربران فراهم می‌شود.

SAMSUNG2.jpg
-

اخبار زیادی تا به امروز در رابطه با تبلت‌های تاشو سامسونگ منتشر می‌شد که بیشتر نزدیک به شایعه بودند، اما امروز با رونمایی از پنل مربوطه این اخبار به واقعیت تبدیل شدند. پنل قابل ذکر 17 اینچی است که نسبت ابعاد صفحه را از 3 به 4 افزایش خواهد داد. بی‌شک توسعه تبلتی با چنین ابعاد نمایشگر می‌تواند برای بسیاری از کاربران گزینه مناسب و کاربردی باشد.

SAMSUNG3.jpg
-

در پایان باید به پنل دیگری به نام «Under Panel Camera» اشاره کنیم که سامسونگ از آن پرده‌ برداشت. این نمایشگر بیشتر برای دستگاه‌هایی که از دوربین سلفی زیر نمایشگر بهره می‌برند، مناسب است. به نظر می‌رسد که غول تکنولوژی کره‌ای‌ها قصد دارد، تا از این پنل در نوت‌بوک‌های خود بیشتر استفاده کند. انتظار می‌رود در آینده نزدیک این فناوری در گوشی‌ گلکسی زد فولد ۳ نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: sammobile

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر