گلکسی A72 یکی از قابلیت‌های پرچمدارن 2021 سامسونگ را دریافت کرد

گلکسی A72.jpg

سامسونگ به تازگی آپدیت می 2021 را برای گوشی‌های خود ارائه کرده است. گلکسی A72 یکی از قدرتمندترین گوشی‌های میانرده‌ی سامسونگ است که با دریافت این آپدیت، حالا به یکی از قابلیت‌های کاربردی که تنها در پرچمداران 2021 وجود داشته، مجهز شده است.

آپدیت نرم افزاری می 2021 سامسونگ ارائه شده و حالا به مرور برای گوشی‌های مختلف سامسونگ عرضه می‌شود.گوشی هوشمند گلکسی A72 یکی از قدرتمندترین گوشی‌های میانرده‌ی سامسونگ است که حالا به جمع دریافت کنندگان این آپدیت نرم افزاری پیوسته است. در این آپدیت، علاوه بر پچ امنیتی، یک قابلیت کاربردی در واسط کاربری One UI 3.1 که تا به امروز تنها در پرچمداران 2021 سامسونگ دیده می‌شد، به گلکسی A72 اضافه شده است.

ویدئو کال افکت؛ قابلیت پرچمداران در یک میانرده

قابلیت جدید که ویدئو کال افکت نام دارد، این امکان را فراهم می‌کند که در تماس‌های ویدئویی که از طریق زوم، گوگل دو، مایکروسافت تیمز و... برقرار می‌کنید، پس زمینه را به چیزی تغییر دهید که مطابق با سلیقه‌ی شماست. حالت پایه‌ی این قابلیت، بلور شدن پس زمینه است، اما می‌توانید انتخاب کنید که پس زمینه با یک رنگ به دلخواه خود گوشی پوشانده شود و یا اینکه خودتان یکی از تصاویر گالری‌تان را به عنوان پس زمینه انتخاب کنید.

این قابلیت جذاب حالا برای اولین بار در گلکسی A72 به کار گرفته شده است اما امیدواریم که همه‌ی گوشی‌های میانرده‌ی سامسونگ به ویدئو کال افکت مجهز شود.

گذشته از این ویژگی کاربردی، آپدیت می 2021 برای گلکسی A72 سامسونگ، از نظر کیفیت دوربین، کیفیت تماس، به اشتراک گذاری فایل از طریق Quick Share و... بهبودهای زیادی را به دنبال داشته است. در حال حاضر این آپدیت تنها در روسیه ارائه شده اما به زودی و طی یکی دو هفته‌ی آینده شاهد ارائه‌ی این آپدیت برای سایر نقاط جهان هم خواهیم بود. البته ممکن است این آپدیت برای برخی از نقاط جهان دیرتر ارائه شود.

به هر ترتیب می‌توانید از طریق برنامه‌ی Setting چک کنید که آیا این آپدیت برای گوشی شما ارائه شده است . در قسمت setting وارد قسمت software update شده و گزینه‌ی Download and install را انتخاب کنید. البته می‌توانید از طریق اینلینک به صورت دستی، آخرین ورژن فریم‌ور یعنی A725FXXU2AUE1 را دانلود کرده و با استفاده از PC گوشی را ارتقاء دهید. البته فراموش نکنید که قبل از انجام هر اقدامی، از داده‌های خود بک آپ بگیرید.

خرید گلکسی A72 سامسونگ

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: sammobile


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر