توییتر قابلیت زمان‌بندی پست‌ها را فراهم کرد

Untitled-1.jpg

برخی از کاربران توییتر خبر از اضافه شدن قابلیت جدید می‌دهند. این قابلیت باعث زمانبندی انتشار پست‌ها می‌شود در ادامه بیشتر راجع به این ویژگی صحبت خواهیم کرد.

به نظر می رسد توییتر یکی از مفیدترین ویژگی‌های خود که همه مایل به استفاده از آن هستند، را راه‌اندازی کرده است. این ویژگی بیشتر برای مدیران رسانه‌های اجتماعی و نشریات خبری بسیار مناسب است تا بتوانند توییت‌های خود را در زمان خاصی که می‌خواهند منتشر کنند.

ویژگی جدید به شما امکان آن را می دهد تا یک توییت را در یک تاریخ و ساعتی که از قبل مشخص می‌کنید منتشر کند. حتی می‌توانید تمام پست‌های برنامه ریزی شده خود را در یک پنجره جدا مشاهده کنید. به نظر می رسد این قابلیت فعلا فقط برای برخی از افراد در توییتر آن هم روی نسخه دسکتاپ در دسترس است.

مشخص نیست که آیا توییتر آن را در حد آزمایش ارائه دهد یا اینکه این ویژگی برای همه کاربران در سرتاسر جهان انتشار پیدا کنند. ما به دنبال خبر‌های بیشتر از جزئیات این قابلیت هستیم اگر اطلاعات بیشتری کسب کردیم در همین صفحه به اطلاع شما می‌رسانیم.

EXc2DS1XsAs6yeB-e1588955873624.png
-

این شبکه اجتماعی اخیراً از انجام چندین آزمایش از قابلیت‌های مختلف را بر روی کاربران خبر داده بود که هنوز به صورت رسمی منتشر نشده‌اند و باید منتظر آن قابلیت‌های قبلی که راجب آن‌ها در گذشته صحبت کردیم هم باشیم.

این در حالی است که ویژگی‌ها و قابلیت‌های قبلی بیشتر بر روی سیستم عامل متمرکز شده بودند ، اما قابلیت زمانبندی پست‌ها می تواند زندگی بسیاری از افراد را که به خاطر کار خود به توئیتر وابسته هستند ، آسان تر کند.

نظر شما راجب این قابلیت جالب تویتر چیست؟ آیا کار شما با توییتر است؟؟ نیازمند این قابلیت هستید؟

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: thenextweb

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر