پیشنهاد عجیب به اپل؛ اپل واچی با قیمت 250 دلاری را بفروش

Untitled-1.jpg

یکی از تحلیل گران به نام، پیشنهادی مبنی بر فروش 250 دلاری اپل واچ داده، این در حالی است که کاربران با پرداخت 190 دلار صاحب اپل واچ 3 خواهند شد.

تونی ساکوناقی، یکی از تحلیل گران معروف نشریه برنشتاین، امروز در متنی، پیشنهادی برای شرکت اپل مطرح کرده است. او پیشنهاد کرده است که اپل ساعت هوشمند خود را با قیمت 250 دلار به فروش برساند. این پیشنهاد عجیب است به دلیل اینکه کاربر با پرداخت 199 دلار صاحب یک اپل واچ 3 خواهد شد.

ساکوناقی، در یادداشتی که در وب‌سایت PED30 منتشر شده، یادآور شده که ساعت هوشمند اپل با قیمت بسیار پایین ارائه شده و اپل می‌تواند که این وسیله ضروری که مربوط به سلامتی است را تا ده برابربیشتر بفروشد. او در ادامه می‌گوید:

ما فرصتی را برای اپل مشاهده می‌کنیم که شرکت مذکور با بهره‌گیری از آن می‌تواند لوازم پوشیدنی ارزان‌قیمت‌تر (زیر ۲۵۰ دلار)، متمرکزتر، با قابلیت استفاده‌ی آسان‌تر و خواناتری را به‌ویژه برای سالمندان عرضه کند. چنین محصولی می‌تواند به‌عنوان وسیله‌ای ضروری برای نظارت بر سلامتی عرضه شود و مشتریان را درباره‌ی مشکلات ‌بالقوه‌ی سلامتی‌شان آگاه سازد.

-

نکته‌ای که باید در گفته‌های ساکوناقی به آن توجه کنیم، پیشنهادی است به اپل می‌گوید که نسخه مقرون‌به‌صرفه ساعت هوشمند را ویژه سالمندان بسازد و عرضه کند. او در ادامه به سلامتی کاربران می‌پردازد که این ساعت امکان نظارت بر مشکلات قلبی و دستگاه گردش خون، میزان قند خون و شاید حتی توانایی تشخیص ویروس کرونا را در آینده باید داشته باشد.

سوالی که از ساکوناقی پرسیده شده این است که آینده چنین ساعتی را در بازار چین چگونه می‌بیند؟ وی در این خصوص چنین توضیح می‌دهد که من معتقدم که این ساعت بازار بزرگی را به خود اختصاص می‌دهد؛ 500 میلیون نفر بر سلامت خودشان نظارت دارند و به صورت بالقوه میلیارها نفر روی کره زمین می‌خواهند وضعیت سلامتی خود را شناسایی کنند.

اگر بخواهیم از ساکوناقی دفاع کنیم، باید اینگونه بگوییم که منظور او این بوده که اپل نسخه ارزان قیمت‌تر و با ویژگی‌های بیشتر برای سلامتی ارائه دهد و قیمت نسخه معمولی گران‌تر باشد. برای نسخه ارزان‌تر باید از برخی فناوری‌ها چشم‌پوشی کرد اما به سلامتی و تناسب اندام بیشتر اهمیت داد. اگر بخواهیم مثالی بزنیم این ساعت هوشمند مورد نظر ساکوناقی چیزی شبیه به اپل واچ 3 با قیمت 200 دلار اما بدون قابلیت‌های سلامتی مانند الکتروکاردیوگرام (نوار قلب) و حسگر تشخیص سقوط خواهد بود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: 9to5mac

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر