پلتفرم دیوار با ارائه دستیار هوشمند خود، خدمات پشتیبانی را به صورت ۲۴ ساعته در دسترس کاربران قرار داده است.
این دستیار هوشمند با استفاده از فناوری هوش مصنوعی، به شناسایی خودکار مشکلات کاربران و ارائه راهکارهای مناسب میپردازد و به این ترتیب، از طولانی شدن صفهای انتظار جلوگیری میکند. بررسیها نشان میدهد که میزان استفاده کاربران از این ابزار جدید، دو برابر بیشتر از تماس تلفنی بوده است.
ویژگیهای دستیار هوشمند دیوار
دستیار هوشمند دیوار به جای استفاده از فهرست سوالات متداول، تجربهای چتمحور و تعاملی را ارائه میدهد که شامل راهنمایی مرحله به مرحله، امکان تبادل اطلاعات و دسترسی به اطلاعات تکمیلی است. این ویژگیها باعث شدهاند که کاربران بتوانند پاسخهای دقیق و سریعتری به مشکلات خود دریافت کنند.
دسترسی به پشتیبان هوشمند دیوار
این دستیار ۲۴ ساعته از بخش «پشتیبانی و قوانین» در اپلیکیشن دیوار در دسترس کاربران قرار دارد. برای استفاده از آن، کافی است وارد بخش «دیوار من» شده، به قسمت «پشتیبانی و قوانین» مراجعه کنید و روی آیکون ربات کلیک کنید تا دسترسی به راهنماییهای فوری و خودکار فراهم شود.
دیوار با معرفی این پشتیبان هوشمند، در تلاش است تا سطح رضایت کاربران را با کاهش زمان انتظار و ارائه راهکارهای سریعتر و دقیقتر افزایش دهد.
اگر علاقهمند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکههای اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.
ثبت نظر