آپدیت اسنپ برای کاربران ناشنوا و کم‌شنوا منتشر شد

jhkhjk.jpg

اپلیکیشن اسنپ از اکتبر سال جاری به منظور ایجاد فرصت برابر برای تمام افراد، خدمات خود را به ناشنوایان و کم‌شنوایان ارائه می‌دهد.

به مناسبت روز جهانی ناشنوایان، روابط عمومی اسنپ اعلام کرده است که کاربران ناشنوا یا کم‌شنوا اکنون می‌توانند نوع معلولیت خود را در حساب کاربری خود ثبت کنند و از این طریق امکان سفر راحت‌تر و آسان‌تر با اسنپ را تجربه نمایند.

کاربران مسافر ناشنوا یا کم‌شنوا با فعال کردن گزینه "ناشنوا/کم‌شنوا هستم" در حساب کاربری‌شان، تماس‌های تلفنی برای آن‌ها غیرفعال می‌شود و به راننده اطلاع داده می‌شود که مسافر امکان پاسخ به تماس تلفنی را ندارد و باید از طریق پیام ارتباط برقرار کنند. همچنین، آموزش‌های لازم در مورد نحوه تعامل با مسافر ناشنوا یا کم‌شنوا به کاربران راننده ارائه می‌شود.

همچنین امکان تماس با کاربران راننده ناشنوا یا کم‌شنوا نیز برای کاربرانی که در صفحه مشخصات خود این مورد را ثبت کرده‌اند، غیرفعال می‌شود و به مسافر اطلاع داده می‌شود که راننده امکان پاسخ به تماس تلفنی را ندارد و باید از طریق پیام ارتباط برقرار کنند. این اقدامات به منظور تسهیل رفت‌وآمد و تعامل بهتر بین کاربران ناشنوا و کم‌شنوا و کاربران عادی اپلیکیشن اسنپ انجام می‌شود.

اسنپ همچنین مسئولیت اجتماعی بزرگی را در قبال افراد دارای معلولیت به عهده دارد و از ابتدای فعالیتش تاکنون تلاش‌های فراوانی در زمینه حمایت از این گروه انجام داده است. این اقدامات شامل معافیت از کمیسیون رانندگان دارای معلولیت و اجرای طرح‌های نیکوکاری در حوزه‌های مختلف از جمله تشویق به اشتغال افراد دارای معلولیت، تجهیز دندانپزشکی ویژه افراد معلول، تامین تجهیزات توانبخشی و پزشکی برای کودکان دارای معلولیت، و راه‌اندازی مرکز مشاوره برای افراد دارای اتیسم از جمله مواردی است که انجام شده است.

همچنین در روز جهانی ناشنوایان، اسنپ با همکاری مجموعه لیندوفیلم (پلتفرم مخصوص ناشنوایان) تخصیص کد تخفیفی جهت رفت‌وآمد ناشنوایان و کم‌شنوایان را فراهم کرده تا این افراد بتوانند به راحتی از خدمات حمل‌و‌نقل اسنپ بهره‌برند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر