سونی هم به جمع درخواست کنندگان مجوز برای همکاری با هواوی پیوست

Huawei.jpg

اگرچه هواوی از سمت آمریکا تحریم شده و ادامه همکاری آن با سایر کمپانی‌ها عملا غیرممکن شده است، اما شرکت‌های مختلف به دنبال راهی هستند تا با همکاری با هواوی، جلو متضرر شدن خود را بگیرند.

مدت‌هاست که هواوی با انواع تحریم‌های مختلف از سمت آمریکا دست و پنجه نرم می‌کند. با این حال این تحریم‌ها تنها به ضرر هواوی نیست بلکه کمپانی‌های مختلف هم یک مشتری بزرگ خود را از دست داده‌اند. در این بین اما شاهدیم که برخی شرکت‌ها به دنبال راهی هستند تا بتوانند مجددا با هواوی همکاری کنند که از جمله این کمپانی‌ها می‌توانیم به اسنپدراگون و اینتل اشاره کنیم. با این حال به تازگی سونی و Kioxia هم برای تامین قطعات هواوی، از آمریکا درخواست مجوز کرده‌اند.

درواقع هواوی یکی از مشتریان اصلی سونی در حوزه سنسور دوربین است و همچنین این کمپانی حافظه فلش مورد نیاز خود را از شرکت Kioxia که دومین کمپانی بزرگ تولید کننده حافظه فلش در جهان است تامین می‌کند. از این رو از دست دادن مشتری مهم و بزرگی همچون هواوی، ضرر زیادی را برای این دو شرکت به دنبال خواهد داشت. از این رو این دو کمپانی به دنبال راهی هستند تا همچنان بتوانند با هواوی همکاری داشته باشند.

همانطور که اشاره کردیم، با وجود تحریم‌های شدید آمریکا علیه هواوی، کمپانی‌های مختلف نمی‌توانند در این جنگ تجاری، متضرر شدن خود را تحمل کنند و همین ماجرا هم دلیلی شده تا هر یک به نحوی تلاش کنند تا بتوانند مجوزهای لازم را برای ادامه همکاری با هواوی دریافت کنند.

اخبار مرتبط:

کوالکام همچنان در تلاش برای فروش پردازنده اسنپدراگون به هواوی است مدیاتک دیگر تراشه‌ای برای هواوی تامین نمی‌کند؛ هواوی تنهاتر از همیشه

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: رویترز


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر