در رویداد CES 2024، سونی اقدام به معرفی نسخه‌های متنوع رنگی از کنسول PS5 نمود

Ps5.jpg

در جریان رویداد CES 2024، شرکت "سونی" اقدام به رونمایی از نسخه جدید کنسول PS5 Slim با رنگ‌های متنوع نمود. این نسخه با طرح‌های آبی و قرمز به همراه مدل نقره‌ای، کنسول نوستالژیک PlayStation 1 را یادآور خواهد بود.

اگرچه کنسول PS5 Slim چند ماه پیش به بازار عرضه شده بود، اما "سونی" به تازگی برنامه دارد تا طرح‌های جدیدی از این کنسول را عرضه کند. در جریان رویداد CES امسال، این شرکت نسخه‌های مختلف رنگی کنسول PS5 Slim را به رنگ‌های آبی، قرمز و نقره‌ای معرفی کرد. این نسخه‌های جدید با قیمت 54.99 دلار به فروش خواهند رسید.

DSCF6066_3


طرح‌های رنگی کنسول PS5 Slim، با شکاف براق/مات بین صفحات بالا و پایین نسبت به مدل استاندارد، تفاوت دارند. این طرح‌های رنگی در رویداد CES با ظاهری بسیار چشم‌نواز معرفی شدند. برخی از آنها، مانند طرح قرمز، با لوازم جانبی کنسول اصلی "قرمزتر" به نظر می‌رسند، در حالی که طرح نقره‌ای نیز به کنسول نوستالژیک PSOne اشاره دارد. "سونی" همچنین اعلام کرده است که در دست ساخت طرح تمام مشکی برای کنسول PS5 Slim نیز قرار دارد.

PS5 Slim به صورت دیسک درایور یا نسخه دیجیتال به بازار عرضه می‌شود، و امکان جدا شدن درایو دیسک پس از خرید و اضافه کردن آن به مدل دیجیتال، به کاهش هزینه‌ها کمک کرده است. گذشته ماه، "سونی" اعلام کرده است که فروش کنسول "پلی استیشن 5" از مرز 50 میلیون دستگاه گذشته است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: theverge.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر