احتمال ساخت ریمستر سه‌گانه God of War برای دارندگان کنسول PS5

god of war trilogy.jpg

احتمالاً در آینده، نسخه ریمستر از سه‌گانه اصلی بازی God of War برای کاربران کنسول پلی‌استیشن 5 عرضه خواهد شد.

شرکت سونی احتمالاً قصد دارد این نسخه ریمستر را منتشر کند، به این معنا که بازی God of War محصول سال 2005 (پلی‌استیشن 2)، God of War 2 محصول سال 2007 (پلی‌استیشن 2) و God of War 3 محصول سال 2010 (پلی‌استیشن 3) احتمالاً در سال 2024 بر روی کنسول نسل 9 سونی قرار خواهند گرفت. این شایعه توسط نیک بیکر، منبع معتبر اخبار بازی، منتشر شده است.

نیک بیکر اظهار کرده است: "مدت‌هاست که احساس می‌کنم خدای جدید جنگ در حال توسعه است و من منتظر بازی‌های هک‌انداسلش اصلی بودم. من عاشق این بازی‌ها هستم و هنگامی که شنیدم ممکن است این اتفاق بیافتد، به یکی از دوستانم گفتم که عاشق بازی‌های اصلی این مجموعه است و او خیلی هیجان‌زده شد. من شنیدم که ممکن است سه‌گانه اصلی این مجموعه ریمستر شود. هرچند کاملاً مطمئن نیستم که این ریمستر پس از معرفی در سال 2024 همان سال منتشر شود یا در سال 2025 به دست گیمرها برسد. در این زمینه چیزی نشنیده‌ام، اما درباره خود ریمستر شنیده‌ام."

god-of-war-3-remastered_2650726.jpg
-

متأسفانه هنوز مشخص نیست که کدام استودیو به توسعه این نسخه ریمستر مشغول خواهد شد. احتمالاً استودیو بلوپوینت با تجربه در ساخت ریمسترها و ریمیک‌ها، وظیفه توسعه این نسخه را برعهده خواهد گرفت، اما ممکن است استودیو سانتا مونیکا به‌عنوان خالق این مجموعه نیز در تولید این پروژه مشارکت داشته باشد. نیک بیکر درباره این که آیا بازی God of War: Ascension نیز به این ریمستر اضافه خواهد شد، مطمئن نیست. با این‌حال، با توجه به اینکه این پروژه به‌عنوان یک بازسازی از سه‌گانه اصلی توصیف شده است، احتمالاً این بازی در این مجموعه جایی نخواهد داشت.

البته هنوز هیچ چیز قطعی نیست. با اینکه نیک بیکر تاریخچه قوی در انتشار اطلاعات دارد، اما او همچنین اطلاعات نادرستی منتشر کرده است. این اولین شایعه درباره این پروژه است، اما پلی‌استیشن در چند سال گذشته به ریمستر و ریمیک بازی‌های خود پرداخته است. هنوز هیچ تاییدی برای این پروژه در سال 2024 ارائه نشده است؛ بنابراین این امکان وجود دارد که این پروژه واقعی باشد. هنوز هم سونی و استودیو سانتا مونیکا به این شایعه واکنش نشان نداده‌اند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: comicbook.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر