شیائومی ارائه‌ی اندروید 11 برای Mi A3 را متوقف کرد؛ تکرار تاریخ

شیائومی Mi A3.jpg

گوشی پرطرفدار شیائومی Mi A3 درست مانند دریافت اندروید 10، در دریافت اندروید 11 هم با مشکل مواجه شده است؛ مشکلی که باعث خراب شدن کامل گوشی می‌شود. حالا شیائومی، ضمن توقف عرضه‌ی اندروید 11 برای این گوشی، امکان تعمیر گوشی‌ها در مراکز رسمی خدمات پس از فروش خود را فراهم کرده است.

به نظر می‌رسد که تاریخ برای شیائومی در حال تکرار است. موضوع به گوشی شیائومی Mi A3 برمی‌گردد، گوشی خوش قیمت و باکیفیتی که در بازارهای مختلفی از جمله ایران توانست افراد زیادی را به خود جلب کند. این گوشی در دریافت آپدیت اندروید 10 با مشکلات زیادی مواجه شد به طوری که بعد از چهار بار تلاش، بالاخره شیائومی توانست نسخه‌ای از اندروید 10 را برای این گوشی عرضه کند که باعث خراب شدن آن نشود. حالا به نظر می‌رسد که همان داستان برای اندروید 11 هم در حال تکرار است.

درواقع چند روز پیش بود که تعدادی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی مانند ردیت، اعلام کردند که بعد از دریافت اندروید 11 روی گوشی شیائومی Mi A3، این گوشی به طور کامل خاموش شده و نسبت به روشن کردن مجدد و حتی اتصال شارژر هم واکنشی از خود نشان نمی‌دهد.

شیائومی حالا به این مسئله واکنش نشان داده است و در فروم رسمی خود با انتشار پستی، توضیح داده است که کاربران این گوشی‌ها می‌توانند گوشی خود را به مراکز رسمی خدمات پس از فروش برده و مشکل را برطرف کنند. حتی شیائومی اشاره کرده است که برای گوشی‌هایی که زمان وارانتی آن‌ها به پایان رسیده است هم چنین امکانی وجود دارد.

اگرچه شیائومی برای رفع مشکل گامی برداشته است اما بسیاری از کاربران در این پست کامنت گذاشته و اشاره کرده‌اند که در کشور آن‌ها مرکز رسمی خدمات پس از فروش شیائومی وجود ندارد. هنوز مشخص نیست که شیائومی برای این دسته از کاربران چه تمهیداتی را خواهد اندیشید.

اخبار مرتبط:

شیائومی Mi A3؛ میانرده 250 یورویی شیائومی با تمرکز بر دوربین و باتری رونمایی شد

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

30bil

چهارشنبه, 17 دی 1399

آپدیت جدید 11 اومده دیگه اون مشکلات قبلی رو نداره در ضمن راه حل برطرف کردنشم تو خونه با یک کابل اموزشش هست راحت گوشی خراب شده با اپدیت رو دوباره راه اندازی کنید

پاسخ

mohsen kalantari

جمعه, 19 دی 1399

درود میشه لینک اموزش رو برام بفرستین انگلیسی هم باشه اکیه...

ثبت نظر