وزیر ارتباطات: برای رسیدگی به وضعیت اینترنت، تست سرعت نت‌ سنج‌ پلاس را انجام دهید

آذری جهرمی ماجرای هک بانک‌ها را توضیح داد

وزیر ارتباطات در راستای کمک به بررسی مشکلات سرعت و کیفیت اینترنت، از همه کاربران خواسته است تا با مراجعه به وب سایت نت سنج پلاس، تست سرعت اینترنت خود را ثبت کنند.

سرعت و کیفیت اینترنت در این روزهای قرنطینه، بیشتر از همیشه آزاردهنده است. این مسئله همواره یکی از بزرگ‌ترین گلایه‌های کاربران به وزیر ارتباطات بوده است اما حالا سرعت و کیفیت اینترنت در شرایطی که کرونا ویروس باعث خانه نشینی بسیاری از افراد شده است و حتی عده زیادی دورکاری انجام می‌دهد، بیش از پیش مطرح شده است.

در راستای توضیح درباره این مسئله و البته سوالات دیگر کاربران، چند روز پیش محمد جوا آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در لایو اینستاگرامی خود موضوعاتی را توضیح داده که خواندن آن‌ خالی از لطف نیست. به عنوان بخشی از این صحبت‌های آذری جهرمی به باند فرکانسی 700 و 800 مگاهرتزی اشاره کرده بود که در انحصار صدا و سیماست و در صورتی که آزاد نشود، سرعت اینترنت موبایلی هم قابل ارتقا نیست.

حالا آذری جهرمی امروز در اینستاگرام خود ویدیویی را به اشتراک گذاشته است که طی آن از کاربران خواسته است با مراجعه به وب سایت نت سنج پلاس، علاوه بر اطلاع از سرعت اینترنت خود و سایر افراد در منطقه خود، تست سرعت خود را هم ثبت کنند تا به این ترتیب اپراتورها بتوانند به سرعت و به صورت شفاف از وضعیت اینترنت و خدمات خود مطلع شوند.

به گفته او سیستم‌های فنی کنترل کیفیت اینترنت، وضعیت شبکه را مناسب نشان می‌دهند اما تجربه کاربران است که از شاخص‌های ارزیابی اهمیت بیشتری دارد. او توضیح داده است که وزارت ارتباطات همه تلاشش برای ارتقا شبکه را انجام داده است. حالا اما نیاز است تا با بررسی تجربه کاربران، بتوان با سرعت بیشتری مشکلات موجود در این حوزه را برطرف کرد.

از آنجایی که در شرایط فعلی نمی‌توان به همه شهرها سر زد و تجربه کاربران را شنید، وی از کاربران خواسته است تا به وب سایت نت سنج پلاس به آدرس NetSanjPlus.Ir مراجعه کرده و تست سرعت اینترنت خود را ثبت کنند.

نظر شما در رابطه با سرویس نت سنج پلاس چیست؟ آیا تا کنون از آن استفاده کرده‌اید؟ نظرات و تجربیات خود در رابطه با این سرویس را با ما و سایر کاربران فیسیت به اشتراک بگذارید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر