بازداشت دوروف تاثیری در آینده‌ی بلاک چین TON نداشت

Ton Telegram

بازداشت پاول دوروف، بنیان‌گذار تلگرام، در اواخر آگوست، بازار ارزهای دیجیتال و به‌ویژه TON را تحت تاثیر قرار داد. با این حال، به نظر می‌رسد که این رویداد نتوانسته است مانع از رشد و توسعه‌ی شبکه‌ی بلاک چین TON شود.

اگرچه تلگرام و بنیاد TON به‌عنوان دو نهاد مستقل فعالیت می‌کنند، اما پیوندهای عمیقی میان آن‌ها وجود دارد. دوروف و برادرش در ابتدا TON را به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از تلگرام راه‌اندازی کردند. با وجود جدایی رسمی این دو، بسیاری از کاربران همچنان تلگرام را دروازه‌ای برای ورود به اکوسیستم TON می‌دانند. این موضوع، وابستگی TON به تلگرام و به تبع آن، دوروف را نشان می‌دهد.

TON؛ فراتر از تلگرام

با این حال، TON به‌طور فزاینده‌ای در حال مستقل شدن از تلگرام است. این شبکه‌ی بلاک چین با تمرکز بر قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز، پتانسیل بالایی برای رشد و توسعه‌ی مستقل دارد. رشد فعالیت‌های بلاک چین TON و افزایش تعداد کاربران آن، گواهی بر این مدعاست.

 

photo_2024-09-06_10-29-03
-

یکی از عوامل مهم در رشد اکوسیستم TON، بازی‌های مبتنی‌بر مدل Play-to-Earn است. این بازی‌ها با جذب کاربران جدید و معرفی آن‌ها به دنیای وب ۳، نقش مهمی در توسعه‌ی TON ایفا می‌کنند.

با وجود چالش‌هایی که پیش روی TON قرار دارد، آینده‌ی این شبکه‌ی بلاک چین روشن به نظر می‌رسد. با توجه به پتانسیل بالای TON و حمایت جامعه‌ی کریپتو، می‌توان انتظار داشت که این شبکه به یکی از بازیگران اصلی در صنعت بلاک چین تبدیل شود.

 

اگر علاقه‌مند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکه‌های اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.

منبع خبر: techcrunch.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر