تلگرام بیانیه داد که از قوانین اتحادیه اروپا تبعیت می‌کنیم

telegram france

تلگرام با واکنش رسمی به بازداشت پاول دوروف، بر پیروی از قوانین اتحادیه اروپا تأکید کرد و اعلام کرد که مطابق با استانداردهای بین‌المللی عمل می‌کند.

تلگرام در بیانیه‌ای به بازداشت مدیرعامل خود، پاول دوروف، در فرانسه پاسخ داد و تصریح کرد که این پلتفرم به تمامی مقررات اتحادیه اروپا، به‌ویژه قانون خدمات دیجیتال، پایبند است و نظارت‌های لازم را با بهبود مستمر انجام می‌دهد.

در ادامه‌ی این بیانیه آمده است که دوروف، بنیان‌گذار تلگرام، هیچ چیزی برای پنهان کردن ندارد و به‌طور منظم به کشورهای اروپایی سفر می‌کند. تلگرام ادعای مسئولیت پلتفرم یا مالک آن برای سوءاستفاده‌های احتمالی را بی‌اساس دانست و به اهمیت این پیام‌رسان برای نزدیک به یک میلیارد کاربر در سراسر جهان به‌عنوان ابزاری ارتباطی و منبعی اطلاعاتی اشاره کرد. تلگرام امیدوار است که این مسئله به سرعت حل و فصل شود.

این پیام‌رسان، با وجود استفاده نکردن پیش‌فرض از رمزگذاری سرتاسری، همچنان به‌عنوان یکی از امن‌ترین و بدون سانسورترین پلتفرم‌های ارتباطی در بین کاربران شناخته می‌شود.

 

telegram-messenger
-

پیش از این، دوروف در مصاحبه‌ای با تاکر کارلسون اعلام کرده بود که تلگرام به دنبال حفظ بی‌طرفی است و تلاش می‌کند تا در برابر فشارهای دولت‌ها مقاومت کند. او همچنین اظهار داشت که از سفر به کشورهای حساس از نظر ژئوپلیتیکی که ممکن است رویکرد تلگرام را تهدید کنند، خودداری می‌کند.

دیروز، پاول دوروف در فرودگاه لو بورژه واقع در حومه پاریس توسط مقامات فرانسوی دستگیر شد. مقامات فرانسوی پس از تحقیقات اولیه حکم تفتیشی برای او صادر کرده بودند، که این حکم فقط در صورت ورود دوروف به خاک فرانسه قابل اجرا بود. در صورت محکومیت، دوروف ممکن است با حداکثر ۲۰ سال حبس مواجه شود. وی پس از ترک روسیه، در دبی سکونت داشته و تابعیت فرانسه را نیز داراست.

 

اگر علاقه‌مند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکه‌های اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.

منبع خبر: x_telegram

A_4k_portrait_of_an_25_years_old_iranian_boy_in_the_office_for_a

علی احمدی - کارشناس تولید محتوا

سلام من علی احمدی عاشق بازی، گیم و تکنولوژی هستم. اگر دوست دارید تجربیات و محوتاهای من رو دنبال کنی یا نظر در رابطه با من داشتی خوشحال می‌شم که توی کامنتا با من در ارتباط باشی.....


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر