کمپانی تسلا سوت 50 دلاری رونمایی کرد؛ ایلان ماسک اپل را به سخره گرفت

Untitled-1.jpg

مدتی پیش بود که کمپانی اپل بعد از رونمایی مک بوک پرو از یک پارچه رونمایی کرد که قیمت این پارچه نظافت 19 دلار بود؛ این رونمایی توجه خیلی‌ها را به خود جلب کرد. اکنون کمپانی تسلا برای اینکه از غائله عقب نماند؛ از یک سوت رونمایی کرد که 50 دلار قیمت آن است. ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، روز گذشته با انتشار پستی در توییتر از فالوورهای خود درخواست کرده که با تسلا سوت بزنند.

زبان طراحی این سوت مانند خودروی پیکاپ سایبرتراک است و حتی نام این سوت برگرفته از همین خودرو است و براساس اعلام این کمپانی، این سوت در تعداد محدود تولید شده و از جنس فولاد ضدزنگ باکیفیت است. ایلان ماسک بار دیگر با توییت‌های خودش گرد و خاک به پا کرد و گفت که «پول خود را بابت آن پارچه‌ی احمقانه‌ی اپل هدر ندهید و در عوض سوت ما را بخرید.» هنوز مشخص نیست که این سوت چه زمانی راهی بازار می‌شود ولی استقبال از آن چنان زیاد بوده که دیگر کاربران نمی‌توانند این سوت گران‌قیمت را بخرند.

cyberwhistle.jpeg
-

نمایندگی سامسونگ در آلمان هم مدتی قبل برای تمسخر اپل به ۱۰۰۰ کاربر پارچه‌ی مخصوص تمیز کردن گجت‌ها را اهدا کرد. پارچه‌ی ۱۹ دلار اپل هم از همان ابتدا با استقبال گسترده‌ی کاربران روبرو شد و یکی از مدیران این شرکت اعلام کرد که از این استقبال زیاد اصلا غافلگیر نشده‌اند زیرا این پارچه کیفیت بسیار خوبی دارد.

سوت تسلا در گروه محصولات سبک زندگی این شرکت قرار گرفته و به جمع محصولاتی مثل تُنگ ۱۵۰ دلاری، ماگ ۳۰ دلاری و چند کالای دیگر ملحق شده است. این اولین باری نیست که ماسک اپل را مسخره می‌کند. او قبلا در پرونده اپیک گیمز به کوپرتینویی‌ها حمله و از کمیسیون ۳۰ درصدی آن‌ها در اپ استور انتقاد کرده بود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: 9TO5MAC

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر