تسلا برای تمامی خودروهایی که در چین به فروش رفته‌اند، فراخوانی اعلام کرد

tesla.jpg

تسلا با بیش از ۱٫۶۲ میلیون خودرویی که در چین به فروش رفته‌اند، به دنبال رفع یک مشکل در سیستم اتوپایلت، فراخوانی اعلام کرده است.

این فراخوان برای خودروهای مدل S، مدل X، مدل ۳ و مدل Y که در چین فروخته شده‌اند، ارائه شده و از طریق یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری رایگان از راه دور (OTA) اجرا می‌شود. فراخوان‌های تسلا معمولاً با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری حل می‌شوند و نیازی به بازگشت خودرو به کارخانه ندارند.

تصمیم به فراخوان گرفته شد پس از اینکه یکی از ارگان‌های نظارتی چین درباره سوءاستفاده از سیستم اتوپایلت در خودروهای تسلا توسط رانندگان و افزایش خطر تصادف هشدار داد.

پس از به‌روزرسانی نرم‌افزاری، کنترل‌ها و هشدارهای جدیدی به خودروهای تسلا افزوده می‌شود تا اطمینان حاصل شود که رانندگان در حین استفاده از ویژگی اتوپایلت، توجه لازم را داشته باشند. این اقدام به شکل مشابه در ایالات متحده نیز اجرا شده و تسلا دو میلیون خودرو را ارتقا داده است.

همچنین، تسلا بیش از ۷٬۵۰۰ خودروی وارداتی مدل S و مدل X را نیز برای رفع یک مشکل مرتبط با باز شدن درهای خودرو در تصادفات، فراخوانی کرده است. این مشکل نیز از طریق یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری OTA برطرف خواهد شد.

با توجه به اینکه چین بازار فروش بزرگ‌ترین تسلا را دارد، این فراخوان‌ها نشان‌دهنده اهمیت بازار چین برای این شرکت اتومبیل‌ساز است.

در واقع، بیش از نیمی از تسلاهایی که سال گذشته در سراسر جهان فروخته شدند، به بازار چین رفتند. همچنین، کارخانه تسلا در شانگهای توان تولید ۱٫۱ میلیون خودروی مدل ۳ و مدل Y را برای بازار چین و صادرات دارد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: samr.gov.cn

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر