امکان مخفی کردن تیک آبی برای کاربران ایکس از بین می‌رود

Xprmium

تصمیم شبکه اجتماعی ایکس برای خاتمه دادن به قابلیت مخفی کردن تیک آبی برای کاربرانش، بر اساس اعلامیه‌ای که برخی از اعضای این شبکه دریافت کرده‌اند، اتخاذ شده است.

 اخیراً، این پلتفرم قابلیت مخفی کردن تیک آبی را برای اعضای پریمیوم خود حذف کرده است، هرچند دلیل دقیق و زمان اجرای این تصمیم مشخص نیست.

بعد از معرفی خدمات ایکس پریمیوم، تیک آبی به عنوان نشانی برای اعضایی که اشتراک پریمیوم را تهیه کرده‌اند، معرفی شد. این ویژگی به طور گسترده‌ای توسط کلاهبرداران آنلاین به کار گرفته شد و بسیاری از اعضا اعتراض خود را نسبت به آن بیان کردند.

با توجه به مشکلاتی که پیش آمده بود، ایکس تصمیم گرفت تا تیک آبی را به اعضایی با بیش از یک میلیون دنبال‌کننده اختصاص دهد، که بیشتر آن‌ها اشخاص مشهور بودند.

اخیراً، ایکس به برخی از اعضا با تعداد فالوورهای بالا و تأییدشده، تیک آبی رایگان اعطا کرده است، حتی بدون رضایت صاحب حساب. این اقدام برخی از اعضا را متعجب کرده است.

بعضی از اعضای جدید سرویس‌های پریمیوم و پریمیوم پلاس، به منظور جلوگیری از انتقادات دیگران به دلیل خرید تیک آبی، تصمیم به مخفی کردن آن در حساب خود گرفته‌اند. به نظر می‌رسد که اکنون اعضا دیگر گزینه‌ای برای انتخاب ندارند.

 

اگر علاقه‌مند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکه‌های اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.

منبع خبر: twitterـBenjaminGoggin

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر