هزینه تعمیر هدست اپل ویژن پرو ممکن است تا 2399 دلار برسد!

apple vision.jpg

هدست ویژن پرو اپل با قیمت 3500 دلاری، به نظر می‌آید برای بسیاری از علاقه‌مندان به فناوری، خارج از دسترس باشد.

حتی اگر کسی قادر به پرداخت این مبلغ بزرگ باشد، در صورت خرابی یا شکستگی دستگاه، اپل هزینه‌های سنگینی را برای تعمیر آن از او می‌گیرد. به عنوان مثال، هزینه تعمیر شیشه کاور این هدست تنها برآورد شده و 799 دلار اعلام شده است.

شرکت اپل در صفحه پشتیبانی ویژن پرو در وب‌سایت خود، جزئیات هزینه‌های تعمیر این هدست پیشرفته را توضیح داده است. اگر سرویس +AppleCare را داشته باشید، هزینه تعمیر شیشه کاور ویژن پرو برای شما 299 دلار است، اما بدون این اشتراک، شما باید 799 دلار بپردازید تا این تعمیر برای شما انجام شود.

هزینه‌های بالاتر نیز برای تعمیر سایر آسیب‌های هدست ویژن پرو وجود دارد. اپل اعلام کرده که بدون داشتن سرویس +AppleCare، شما باید 2399 دلار هزینه کنید تا مشکل دستگاه شما برطرف شود. این مبلغ ممکن است به دلیل مشکلات پیشرفته‌تر درنظر گرفته شده باشد، اما جزئیات دقیق درباره آن موجود نیست.

repair_costs

با این حال، هزینه 2399 دلار که معادل بیش از دوسوم قیمت یک ویژن پرو نو است، برای اکثر کاربران به عنوان یک هزینه سنگین محسوب می‌شود. به همین دلیل، احتمالاً اکثر کاربرانی که به سرویس +AppleCare دسترسی دارند، بهتر است از این خدمات استفاده کنند. البته سرویس +AppleCare همچنان هزینه‌ای ارزان نیست و برای خرید اشتراک 2 ساله آن، باید 499 دلار پرداخت شود.

هدست پیشرفته اپل ویژن پرو از روز جمعه برای پیش‌خرید در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته و تاکنون تنها کاربران ساکن آمریکا قادر به سفارش آن هستند. این محصول از 13 بهمن‌ماه رسماً وارد بازار می‌شود و ظاهراً سفارش‌های جدید از اواخر اسفندماه به دست خریداران خواهد رسید. مدیرعامل اپل، «تیم کوک»، دیروز ویدیوی جذابی از فرایند ساخت این دستگاه را در اختیار عموم قرار داد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: support.apple

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر