قیمت نجومی برای مدل برتر اپل ویژن پرو: ۴٬۸۰۰ دلار

visoin pro.jpg

قیمت هدست واقعیت ترکیبی اپل با انتخاب تمام آپشن‌ها به قیمت نجومی ۴٬۸۰۰ دلار می‌رسد، در حالی که هدست واقعیت مجازی اپل ویژن پرو با تمام آپشن‌های اضافی اختیاری به قیمت ۴٬۷۹۵٫۹۵ دلار عرضه شده است، که ۱٬۲۹۶٫۹۵ دلار بیشتر از قیمت پایه‌ی ۳٬۴۹۹ دلاری دستگاه است.

اپل ویژن پرو همراه با یک بند برای قرار گرفتن در پشت‌سر (Solo Knit Band)، بند دوگانه (Dual Loop Band)، مسدودکننده‌ی نور (Light Seal)، دو کاور برای جلوی دستگاه، بالشتک‌های مسدودکننده‌ی نور، پارچه‌ی تمیزکننده، باتری، کابل شارژ USB-C و یک آداپتور برق USB-C ارائه می‌شود.

راهکارهای بسیاری همچنان برای مشتریان در دسترس است تا به سفارش خود گزینه‌های اضافه کنند، از جمله لنزهای ZEISS که از ۹۹ دلار شروع می‌شوند.

انتخاب کانفیگ یک‌ ترابایتی هدست واقعیت مجازی اپل با قیمت ۴۰۰ دلار، لنزهای ZEISS تا ۱۴۹ دلار، سرویس +AppleCare تا ۴۹۹ دلار، هولدر باتری ۵۰ دلار و کیف مسافرتی مخصوص ۱۹۹ دلار، همگی به قیمت اصلی افزوده می‌شوند.

براساس اطلاعات محصول، کاربران همچنین می‌توانند هدبند، کاور و باتری اضافی برای دستگاه خود را از اپل استور خریداری کنند.

تولیدکننده‌ی گوشی آیفون و مک بوک قصد دارد ویژن پرو را در تاریخ ۲ فوریه (۱۳ بهمن) در آمریکا به بازار عرضه کند. تاریخ تحویل بسیاری از سفارش‌ها تا ماه مارس (اسفند و فروردین) به تأخیر افتاده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: apple

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر