انفجاری از استقبال نسخه ویژن پرو از سوی کاربران؛ تحویل هدست اپل دو ماه به تأخیر افتاد

apple vision.jpg

با انفجار استقبال کاربران از هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو، تحویل این محصول به مدت حدود دو ماه به تأخیر افتاد.

ظرفیت اولیه فروش هدست واقعیت مجازی اپل پس از یک ساعت از شروع پیش‌فروش به شدت کاهش یافت. همچنین، اپل اعلام کرد که زمان تحویل ویژن پرو به مشتریان تا ماه مارس (اسفند و فروردین) به تأخیر افتاده است و علت این تأخیر هنوز مشخص نشده؛ ممکن است به دلیل استقبال بیش از پیش از این محصول یا محدودیت حجم تولید ویژن پرو باشد.

هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو در کانفیگ‌های ۲۵۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی و یک ترابایتی در دسترس است. نخستین کانفیگ ۲۵۶ گیگابایتی با محدودیت مواجه شد و سپس مدل‌های با ظرفیت بیشتر به بازار عرضه شدند.

با مراجعه به فروشگاه آنلاین اپل استور، مشخص می‌شود که زمان تحویل ویژن پرو تا اواسط ماه مارس (اسفند) به تأخیر افتاده است و این شامل خرید حضوری هم می‌شود.

در حال حاضر، برخی از مدل‌های ویژن پرو با زمان عرضه در اوایل ماه فوریه (بهمن) برای پیش‌خرید در دسترس هستند و قیمت هدست واقعیت مجازی اپل در کانفیگ پایه ۳٬۴۹۹ دلار است.

مینگ‌چی‌‌ کوئو، تحلیلگر اپل، هفته گذشته گزارش داد که اپل حدود ۶۰ تا ۸۰ هزار دستگاه ویژن پرو را برای عرضه در ایالات متحده در نظر گرفته است. اما آیا این اتفاق افتاده یا خیر، مشخص نیست، زیرا تولیدکننده گوشی آیفون و مک بوک فروش واحدی را برای هیچ یک از محصولاتش گزارش نمی‌کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: apple

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر