خیلی زودتر از انتظارها؛ زمان عرضه اپل ویژن پرو اعلام شد

apple vision.jpg

هدست واقعیت ترکیبی ویژن‌پرو اپل، که انتظار می‌رفت در ماه مارس عرضه شود، به طور غیرمنتظره‌ای و قبل از پیش‌بینی‌ها، طبق گزارش جدید، در دسترس قرار خواهد گرفت.

بعد از رونمایی ویژن‌پرو، اشخاص بسیاری با شوق و انتظار فراوان منتظر ورود این محصول به بازار هستند. قیمت هدست واقعیت مجازی اپل به اندازه ۳۵۰۰ دلار تعیین شده که نسبت به هدست‌های مشابه شرکت‌های دیگر، از جمله متا کوئست پرو، بسیار گران‌تر است.

به گزارش منیگ‌چی کوئو، ویژن‌پرو اپل در ماه فوریه (از نیمه دوم بهمن تا نیمه اسفند ۱۴۰۲) وارد بازار خواهد شد، و اپل اعلام کرده است که فروش این محصول را اوایل سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد کرد. به گفته کو، ارسال انبوه ویژن‌پرو به کشورهای مختلف از هفته آینده آغاز می‌شود و بسیار زود در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

بر اساس پیش‌بینی‌ها، در سال ۲۰۲۴ تقریباً ۵۰۰ هزار دستگاه ویژن‌پرو به بازار عرضه خواهد شد. این هدست واقعیت ترکیبی در حال حاضر در مرحله تولید انبوه قرار دارد، و بر اساس گزارش‌های قبلی و شایعات اخیر، می‌توان پیش‌بینی کرد که این محصول در اوایل ژانویه یا اوایل فوریه به دست مشتریان خواهد رسید.

همچنین، گزارش‌های بلومبرگ نشان می‌دهد که تولید انبوه ویژن‌پرو با سرعت بالا در کارخانه‌های اپل در چین آغاز شده است. نظر شما درباره ارزش قیمت بالای ۳۵۰۰ دلاری این هدست واقعیت مجازی چیست؟


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: medium

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر