ویژگی خلاصه‌سازی ایمیل به نسخه موبایل جیمیل افزوده می‌شود

Gmail

به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد قابلیت خلاصه‌سازی ایمیل را به اپلیکیشن موبایلی جیمیل برای سیستم عامل اندروید اضافه کند.

یکی از ویژگی‌های مهم هوش مصنوعی، قابلیت خلاصه‌سازی است که به‌ویژه برای اطلاعات متنوع در مقالات، اسناد، و حتی تماس‌های تلفنی و فایل‌های صوتی کاربرد دارد. به نظر می‌رسد گوگل به دنبال اضافه کردن این ویژگی به اپلیکیشن جیمیل است.

با توجه به اطلاعات حساب کاربری AssembleDebug، در نسخه‌های جدید اپلیکیشن جیمیل برای اندروید، یک دکمه غیرفعال با عنوان "این ایمیل را خلاصه کن" وجود دارد.

gemini-summarize-email-button-piunikaweb
-

گوگل این قابلیت را برای کاربران Gemini for Workspace فعال کرده است، بنابراین این ویژگی برای نسخه‌های سازمانی مخصوص است.

همچنین، صفحه‌ی پشتیبانی گوگل اعلام کرده که این ویژگی فعلاً برای نسخه‌ی دسکتاپ و رشته‌ ایمیل‌هایی با بیش از دو پاسخ محدود شده است.

استفاده از خلاصه‌سازی برای پیام‌های طولانی یا پر از اطلاعات متنوع، بسیار مفید است. احتمالاً گوگل این ویژگی را برای مدل‌هایی از گوشی‌های پیکسل که از هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کنند، مانند سری پیکسل ۸، ارائه خواهد داد.

 

اگر علاقه‌مند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکه‌های اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.

منبع خبر: twitter-AssembleDebug

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر