مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ در پلتفرم ایکس به‌طور زنده پخش خواهد شد

mobareze.jpg

ایلان ماسک، در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق)، اعلام کرده است که دوباره به مبارزه خود با مارک زاکربرگ اشاره کرده و اعلام کرده است که این مبارزه به صورت زنده از طریق پلتفرم X پخش خواهد شد.

همچنین مالک توییتر نیز به این نبرد توجه کرده و در توییتی در صفحه شخصی خود اعلام کرده است که مبارزه زاکربرگ و ماسک در X پخش زنده خواهد شد و تمامی عواید این پخش زنده به نفع کهنه‌سربازان صرف امور خیریه خواهد شد.

با این‌حال، زمان برگزاری این مسابقه هنوز مشخص نیست؛ ماسک در یک توییت دیگر اعلام کرده است که برای تمرین به وقت اضافه نیاز دارد و از این‌رو مجبور شده است وسایل تمرین را با خود به محل کار بیاورد و در طول روز وزنه بزند تا برای این مسابقه آماده شود.

photo_۲۰۲۳-۰۸-۰۶_۱۲-۳۱-۰۱.jpg.webp
-

ایلان ماسک اهمیت برطرف کردن نقطه ضعف استقامت فیزیکی خود را می‌دهد و از قابلیت پخش زنده توییتر برای نمایش تمرینات خود استفاده کرده است. او از وزنه‌ها در دفتر خود برای تمرین استفاده می‌کند تا حالت بدنی خود را بهبود بخشد.

همچنین مدیرعامل تسلا به پرسش یک کاربر درباره هدف او از این مبارزه پاسخ داده است و گفته است که این مبارزه شکلی متمدنانه از جنگ است و مردان عاشق جنگ هستند.

از طرف دیگر، مارک زاکربرگ هنوز به اظهارات جدید ایلان ماسک درباره این مسابقه واکنشی نشان نداده است. با وجود قابلیت پخش زنده ویدیو در پلتفرم‌های متا، نیاز به اطلاعات بیشتری داریم تا بفهمیم که آیا زاکربرگ نیز مبارزه را به صورت مجزا در سرویس‌های خود پخش خواهد کرد یا اینکه توافقی بین این دو نفر در این زمینه صورت گرفته است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: twitter-elonmusk

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر