اولین گیم‌پلی بازی Instinction منتشر شد

Instinction-Gameplay.jpg

استودیو Hashbane Interactive، پس از تبلیغات انجام شده در ماه گذشته، نخستین نمایش گیم‌پلی از بازی اکشن-ماجراجویی دایناسوری خود با نام Instinction را منتشر کرده است.

هرچند که این بازی، یک عنوان شوتر است اما در این گیم‌پلی، هیچ صحنه‌ای از مبارزه نمایش داده نشده و تنها برای معرفی بخش کوچکی از محیط بازی به نمایش درآمده و در بخش کوتاهی از ویدیو، چند نمونه از دایناسورهای موجود در بازی به تماشا گذاشته شده‌اند. استودیو سازنده در توضیحات یوتیوب اظهار کرده که تریلر منتشر شده، مربوط به ابتدای بازی است (حدود 30 دقیقه) و تنها 5٪ از نقشه اول را نشان می‌دهد.

همچنین اشاره شده است که این بازی، یک اثر کاملاً جهان باز نیست بلکه به عنوان یک داستان خطی، همراه با نقشه‌ای گسترده عرضه خواهد شد. در این بازی، مناطق بزرگی برای اکتشاف وجود خواهد داشت اما نه تا حدی که به عنوان یک جهان کاملاً باز در نظر گرفته شود. اولین گیم‌پلی این بازی را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

این تنها قسمت 1 از سری گیم‌پلی‌های مربوط به این بازی است که استودیو Hashbane قصد انتشار دارد و امیدواریم که در گیم‌پلی‌های بعدی، شاهد مبارزه و نبرد با دایناسورها باشیم. براساس گیم‌پلی منتشر شده، جهان بازی Instinction به طور فوق‌العاده زیبا به نظر می‌آید و طراحی دایناسورها نیز با ظرافت تمام طراحی شده است.

استودیو Hashbane، یک وب‌سایت تازه برای بازی Instinction راه‌اندازی کرده و در حال حاضر، اقدام به پیش‌فروش بازی گرفته‌اند. دارندگان کامپیوتر می‌توانند این بازی را در دو نسخه خریداری کنند، نسخه استاندارد با 33٪ تخفیف و نسخه SUPPORTER. جزئیات مربوط به هر نسخه را در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

نسخه استاندارد

قیمت:

39.99 دلار قبل از راه‌اندازی دسترسی زودهنگام (سومین سه ماه سال 2024)

49.99 دلار دسترسی زودهنگام

59.99 دلار راه‌اندازی کامل (چهارمین سه ماه سال 2025)

محتوا:

بازی کامل

نسخه SUPPORTER

قیمت: 119.99 دلار

محتوا:

بازی کامل

دسترسی به نسخه آلفا (سومین سه ماه سال 2024)

دسترسی به نسخه آزمایشی

دسترسی به تنها کانال پشتیبانی در دیسکورد

دسترسی به ویدیوهای ساخت انیمیشن و محتوای در حال انجام

به‌روزرسانی‌های ماهانه، جلسات سوال و جواب دوفصل در سال

محتوای اختصاصی پشت صحنه

مستند پس از انتشار

نمایش خصوصی از ویدیوهای گیم‌پلی قبل از انتشار

اولین DLC رایگان

پوسته مخصوص SUPPORTER برای تغییر رابط کاربری و منو

نسخه دیجیتالی موسیقی Instinction

آرت بوک دیجیتال

در حال حاضر نسخه‌های پیش‌فروش، تنها برای دارندگان کامپیوتر و از طریق فروشگاه استیم در دسترس هستند.

در هفته آینده، اطلاعات بیشتری در مورد Instinction منتشر می‌شود، زیرا وب‌سایت، اعلام کرده است که ما نقشه‌ی این بازی را خواهیم دید. پس منتظر آن باشید!

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: mp1st.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر