سری آیفون 15 احتمالاً باتری بسیار بزرگ‌تری نسبت سری آیفون 14 خواهد داشت

ngngngn.jpg

هر چه به زمان معرفی نسل بعدی آیفون‌ها نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری از آن‌ها افشا می‌شود. حالا طبق شایعه جدید، اپل ظرفیت باتری سری آیفون 15 را به‌طور چشمگیری افزایش می‌دهد.

به گزارش ITHome، باتری آیفون 15 با افزایش 18 درصدی ظرفیت روبرو خواهد بود. آیفون 15 پلاس و 15 پرو هم با باتری با 14 درصد ظرفیت بالاتر مجهز می‌شوند و باتری آیفون 15 پرو مکس هم 12 درصد بزرگ‌تر می‌شود.

با توجه به اطلاعات گزارش اخیر، ظرفیت باتری نسل بعدی آیفون‌ها به‌صورت زیر خواهد بود:

- آیفون 15: افزایش 18 درصدی در ظرفیت باتری

- آیفون 15 پلاس و 15 پرو: باتری با 14 درصد ظرفیت بالاتر

- آیفون 15 پرو مکس: باتری با 12 درصد ظرفیت بزرگ‌تر

iPhone-15-1-910x600.jpg
-

اگر شایعه اخیر درست باشد، همان‌طور که در جدول بالا مشاهده می‌شود، مدل پلاس نسبت به مدل پرو مکس با باتری حجیم‌تری مجهز می‌شود و البته مدل پرو همچنان کوچک‌ترین باتری را خواهد داشت.

اگرچه منبع گزارش امروز سابقه چندان قابل‌اعتمادی ندارد، با توجه به شایعات مبنی بر افزایش ضخامت نسل بعدی آیفون‌ها، ظرفیت‌های اعلام شده می‌توانند درست باشند. با بهره‌وری بهتر از انرژی A16 Bionic و A17 Bionic، افزایش ظرفیت باتری می‌تواند بهبود قابل‌توجهی در شارژدهی نسل بعدی آیفون‌ها به همراه داشته باشد.

گزارش اخیر همچنین شامل اطلاعات دیگری نیز است. ITHome اعلام می‌کند که براساس اطلاعاتی که از فاکسکان به‌دست آورده است، مدل‌های پرو آیفون 15 در نسخه پایه دارای 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهند بود که دوبرابر نسل قبلی است. بااین‌حال، مدل‌های استاندارد و پلاس همچنان در نسخه 128 گیگابایتی عرضه خواهند شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: ithome

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر