مراسم بعدی State of Play به زودی اجرا می‌شود

state-of-play.jpg

روزنامه‌نگار Giant Bomb به نام جف گراب، در برنامه Giant Bombcast این هفته ادعا کرده است که یک پخش زنده State of Play از سونی به زودی و طی چند هفته آینده پخش خواهد شد.

به نظر می‌رسد که هر سه دارنده پلتفرم (مایکروسافت، سونی و نینتندو)، در هفته‌های آینده قرار است مراسم دیجیتال برگزار کنند. همچنین مراسم‌های Developer Direct شرکت مایکروسافت و Nintendo Direct از طرف شرکت نینتندو برگزار خواهد شد.

اگر سونی تصمیم بگیرد که در طی هفته‌های آینده یک پخش زنده به نام State of Play برگزار کند، به نظر می‌رسد که بازی‌های انحصاری PS5 آینده مانند Final Fantasy VII Rebirth و Rise of the Ronin با مشخصات کلی بازی در این مراسم حضور داشته باشد. طرفداران امیدوارند که شاهد یک نسخه از دموی اولیه بازی و اطلاعات و تریلرهای بیشتر درباره بازی‌های آینده ارائه شود.

playstation_showcase_2023-1.jpg
-

آخرین شوکیس سونی در سال گذشته اجرا شد و در آن مراسم، تاریخ انتشار Final Fantasy VII Rebirth، دی ال سی Separate Ways بازی Resident Evil 4 و یک تریلر از بازی Marvel's Spider-Man 2 اعلام شد. بنابراین می‌توان انتظار معرفی چندین بازی بزرگ و AAA را در مراسم پیش رو داشت.

شما در پخش زنده جدید State of Play، انتظار رونمایی از چه عناوینی را دارید؟ پیش‌بینی‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: pushsquare.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر