تعداد بازیکنان Assassin’s Creed: Black Flag به بیش از 34 میلیون نفر رسید

Untitled-1.jpg

بازی Black Flag یکی از محبوب‌ترین عناوین سری بازی Assassin’s Creed محسوب می‌شود و حال در آستانه 10 سالگی انتشار این بازی، موفق به کسب بیش از 34 میلیون پلیر برای این بازی شده است.

در حالی که تمام نگاه‌ها به موفقیت آخرین عنوان منتشر شده از این سری بازی به نام Assassin’s Creed Mirage و تاریخ انتشار عنوان بعدی شرکت یعنی Assassin’s Creed Codename Red است، شرکت یوبی‌سافت آماری از آخرین وضعیت بازی قدیمی خود منتشر کرده است. این بازی که در سال 2013 عرضه شد، بعد از گذشت ده سال دارای 34 میلیون پلیر شده است که برای یک بازی قدیمی و تک‌نفره آمار بسیار بالا و مثبتی تلقی می‌شود.

این بازی که نهمین عنوان در سری بازی‌های اساسینز کرید محسوب می‌شود توسط استودیو یوبی‌سافت و کارگردانی اشرف اسماعیل ساخته شد. در این بازی کنترل شخصیت ادوارد کنوی در عصر طلایی دزدان دریایی را به عهده دارید که داستان تبدیل او از دزد دریایی ساده به یک اساسین افسانه‌ای باعث شده تا این عنوان به یک بازی خاص در این سری بازی تبدیل کند. در این عنوان، سیستم کنترل کشتی موجود در Assassin’s Creed 3 پیشرفت کرده و به بازیکنان وظیفه هدایت یک کشتی به نام Jackdaw را می‌دهد که می‌توانید براساس علاقه شخصی و نیازهای خود آن را ارتقاء دهید. همچنین امکان استخدام خدمه، جنگیدن با دیگر کشتی‌ها و قلعه دشمنان را دارید.

محیط منحصربه‌فرد کارائیب و جزایر مختلف همراه با ماموریت‌های فرعی که اهدافی مانند ترور شخصیت‌ها، پیدا‌کردن گنج و دیگر موارد را ارائه می‌دهد نیز در دسترس است. این بازی توانسته لقب یکی از موفق‌ترین بازی‌های این سری نام بگیرد. هرچند که شایعه‌ای مبنی بر ساخت نسخه ریمیک این بازی منتشر شد اما هیچ‌گونه خبر رسمی از طرف سازنده آن در دسترس نیست. این بازی با نقدهای مثبت زیادی در زمینه گیم‌پلی، گرافیک، داستان و نبردهای جذاب روبه‌رو شد و توانست برنده چند جایزه بزرگ از جشنواره‌های مختلف نیز بشود.

این بازی در کنسول‌های Xbox One، Xbox 360، PS3، PS4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در دسترس است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gamingbolt.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر