تاریخ عرضه و قیمت گوشی تاشو OnePlus Open اعلام شد

Untitled-1.jpg

گوشی‌های تاشو زیادی از برندهای معروف عرضه شده است اما هنوز یکی از این گوشی‌ها منتشر نشده است و قرار است به زودی در بازار جهانی به فروش برسد. زمان عرضه این گوشی به صورت رسمی اعلام نشده است اما طبق آخرین اطلاعات لیک شده، تاریخ عرضه آن 19 اکتبر (27 مهر) است.

هرچند که زمان گفته شده ممکن است نادرست باشد اما شرکت رسمی در پلتفرم X (توییتر سابق) اعلام کرده است که به زودی آماده فروش خواهد شد؛ بنابراین تا زمان عرضه این گوشی فاصله زیادی نداریم.

اطلاعاتی که به بیرون درز پیدا کرده تنها شامل زمان انتشار نیست و گفته شده که قیمت این گوشی 1.699 دلار است در حالی که معروف‌ترین گوشی‌های رقیب یعنی پیکسل فولد گوگل و گلکسی فولد 5 سامسونگ دارای قیمت پایه 1.799 دلار هستند.

این کاهش قیمت 100 دلاری می‌تواند یک برگ برنده برای گوشی حساب شود و تبدیل به بزرگ‌ترین برتری نسبت به رقبا باشد اما تنها اطلاعات لو رفته راجع به این دستگاه راجع به قیمت نیست و ظاهر و طراحی این محصول نیز به بیرون درز پیدا کرده است.

THq3LtCCEayuPzsRvqZv3k-970-80.jpg.jpg
تصویر لو رفته از شکل ظاهری گوشی تاشو OnePlus Open -

در رونمایی رسمی، عکسی که از این محصول منتشر شد که در آن دوربین دستگاه را به ما نشان داده‌اند؛ در این تصویر می‌توان مشاهده کرد که در طراحی این دستگاه، از یک دوربین دایره‌ای بزرگ در پشت گوشی استفاده شده که سه لنز دوربین در آن دایره جا شده است. در این دایره، دوربین‌هایی از برند Hasselblad وجود دارد که شامل یک لنز دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز ultra-wide 48 مگاپیکسل و یک لنز تله‌فوتو 64 مگاپیکسلی که قابلیت زوم 3X را فراهم می‌کند، استفاده شده است.

صفحه‌نمایش آن از نوع OLED تاشو با اندازه 7.8 اینچ است و تراشه به کار رفته در این دستگاه، اسنپدراگون 8 نسل 2 است؛ همچنین میزان رم این گوشی 16GB اعلام شده است.

اگر مشخصات اعلام شده برای این گوشی دقیق و درست باشد، می‌تواند در لیست بهترین گوشی‌های تاشو قرار بگیرد و همراه با کاهش قیمت 100 دلاری نسبت به رقبا، ارزش خرید خود را دوچندان می‌کند. باید منتظر روز عرضه این محصول بمانیم و میزان فروش آن را با دیگر گوشی‌های تاشو هم رده مقایسه کنیم. به نظر شما این گوشی توانایی رقابت با برندهای بزرگ گوشی‌سازی مانند سامسونگ را دارد؟

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: techradar.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر