گوشی جدید تاشو پیکسل گوگل ممکن است Fold 2 یا Pixel Flip باشد

Untitled-1.jpg

شواهد نشان می‌دهد گوشی پیکسل فولد که در تابستان عرضه شد، آخرین گوشی تاشو اندرویدی گوگل نیست. بنابر گزارشات، شرکت گوگل در حال ساخت یک دستگاه جدید است که می‌تواند Pixel Flip یا Pixel Fold 2 باشد.

با تجزیه‌ و تحلیل آخرین نسخه از اپلیکیشن Google Pixel Buds که امروز شرکت گوگل در پلی‌استور قرار داده، آمادگی خود را برای عرضه دو گوشی پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو با نام کد "شیبا" و "هاسکی" اعلام کرده است. در آپدیت این برنامه کدهایی پیدا شده است که می‌تواند به گوشی‌های آینده این شرکت اشاره داشته باشد. هرچند که این اطلاعات دقیق نیستند و ممکن است هرگز توسط گوگل تایید نشوند اما در اینجا اطلاعات درز شده را برای شما قرار می‌دهیم.

در کنار این دو گوشی پیکسل، یک دستگاه با نام کد "Comet" قرار گرفته است. اطلاعات مربوط به این دستگاه بسیار محدود هستند، اما اطلاعاتی که در دسترس هست را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

در ابتدا، از این موضوع مطمئن هستیم که Comet به نسل گوشی Pixel 8 مربوط نیست، زیرا اسم کد آن، یکی از نام نژاد سگ‌ها نیست. برای مثال، گوشی پیکسل فولد که در ابتدا نام کد "Passport" بر روی آن گذاشته بودند، پس از مدتی به "Felix" تغییر پیدا کرد؛ زیرا همانند سری پیکسل 7 که با نام‌های کد "Cheetah" و "Panther" شناخته می‌شدند، از Tensor G2 استفاده می‌کرد.

مشابه اتفاق بالا، گزارش رسیده است که سری پیکسل 9، از نام حیوانات خزنده به عنوان نام کد این سری گوشی‌ها، مانند "Komodo" یا "Caiman" استفاده می‌کند. هرچند به احتمال زیاد Comet، در سال آینده عرضه نخواهد شد.

با بررسی‌های بیشتر راجع به کد‌های درج شده، متوجه شده‌ایم که Comet به عنوان یکی از محصولات پیکسل فولد شناخته می‌شود و حتی به عنوان تاشو نام‌گذاری شده است. در عکس زیر مشخص است که برای Comet از عدد 7 استفاده شده است در حالی که گوشی Pixel Fold (فلیکس) از عدد 6 استفاده کرده.

pixel-comet-fold-code-1.png
تکه کدی که در آن، نام کد Comet درج شده است -

با توجه به اینکه تنها چند ماه از زمان عرضه Pixel Fold می‌گذرد، مشخص نیست که نام رمز Comet یک آماده سازی اولیه برای Pixel Fold 2 است یا اولین اشاره‌ها به Pixel Flip است که با گوشی‌های تاشو سامسونگ مطابقت دارد.

به نظر شما گوشی تاشو بعدی گوگل چه خواهد بود؟ به نظر شما یک گوشی پیکسل فولد جدید در راه است یا پیکسل فلیپ؟

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: 9to5google.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر