شایعه: نسخه MMORPG بازی Horizon در حال ساخت است

Horizon MMORPG.jpg

اخبار جدید نشان می‌دهد که یک بازی آنلاین چندنفره براساس مجموعه‌ی Horizon در حال توسعه است، این اطلاعات توسط محقق بازی‌های ویدئویی به نام Kurakasis منتشر شده است.

پستی در شبکه اجتماعی X که قبلاً با نام توییتر شناخته می‌شد، توسط Kurakasis منتشر شد که اطلاعات مربوط به چندین آگهی استخدامی توسط استودیو NCSOFT را جمع‌آوری کرده و نشان می‌دهد که بازی جدیدی با نام رمز "پروژه اسکای‌لاین" (Project Skyline) در حال توسعه است که طراحی و فونت استفاده شده در لوگوی آن به سری بازی‌های Horizon شباهت زیادی دارد.

براساس گفته‌های او، این بازی با استفاده از موتور Unreal Engine 5 در حال توسعه است و تقریباً 140 نفر در حال کار بر روی این پروژه هستند و زمان انتشار آن، "مدت زیادی" بعد از انتشار بازی Aion 2 (بازی آنلاین چندنفره موردانتظاری که برای انتشار در سال 2024 یا 2025 برنامه‌ریزی شده است) خواهد بود.

با وجود انحصاری بودن سری بازی Horizon و همکاری مشترک استودیو سازنده و سونی، به نظر می‌رسد که این بازی برای کامپیوتر و گوشی‌های هوشمند منتشر خواهد شد؛ هرچند که ممکن است این بازی برای کنسول PS5 نیز منتشر شود اما در حال حاضر برنامه‌ای برای انتشار بر روی این کنسول را ندارند.

با توجه به دامنه‌ای که در اوایل آذر ماه توسط NCSOFT خریداری شد، شایعاتی وجود دارد که این بازی، 'سرزمین نجات' نام گذاری شود. همکاری شرکت سونی و NCSOFT، با توجه به موفقیت‌ بازی‌های MMORPG استودیو NCSOFT مانند Aionو Guild Wars 2، به همراه داستان سرایی استودیوهای سونی می‌تواند تبدیل به یک بازی بسیار بزرگ و زیبا شود.

در مورد این همکاری، مدیرعامل NCSOFT به نام Taekjin Kim گفته است که این همکاری، شروعی برای استفاده از توانایی، فناوری و تخصص یکدیگر است و برنامه ما در راستا ایجاد تجربه‌ای جدید و لذت‌بخش برای مخاطبان خود در ژانرها و مناطق مختلف خواهد بود.

اطلاعاتی مبنی بر ساخت نسخه سوم در سری اصلی بازی نیز وجود دارد و به نظر می‌رسد که که در سال آینده، اطلاعات واقعی از طرف شرکت سازنده یا سونی منتشر خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: psu.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر