ماد اسکین رابرت پتینسون برای بازی Batman Arkham توسط طرفداران ساخته شد

patinson.jpg

توسعه‌دهنده با استعدادی که از طرفدار سه‌گانه بازی Batman: Arkham است، با ساخت یک ماد، به طور کامل ظاهر Robert Pattinson از فیلم The Batman را وارد این سری بازی کرده و در دسترس بازیکنان قرار داده است.

چندی پیش، سه‌گانه بازی‌های Batman: Arkham برای کاربران سوییچ منتشر شد. بسیاری از بازیکنان باور داشتند که این عنوان، می‌تواند به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های کنسول نینتندو سوییچ تبدیل شود اما به دلیل ضعف عملکرد این بازی، با بازخوردهای منفی از سوی بازیکنان روبه‌رو شد. به گزارش بازیکنانی که این سری را خریداری کرده‌اند، بازی نهایی منتشر شده در سوییچ به دلیل مشکلات مختلف، قابل بازی نیست و اسکین رابرت پتینسون که به صورت رایگان به بازی اضافه شده بود نیز به دلیل کیفیت پایین مورد انتقاد طرفداران قرار گرفت.

اگرچه لباس رابرت پتینسون که به بازی Batman: Arkham Knight اضافه شده بود، تنها یک هدیه رایگان برای جشن گرفتن انتشار سه‌گانه در کنسول سوییچ بوده است اما طرفداران به دلیل اشتباه در تکسچرها و عدم شباهت بروس وین به رابرت پتینسون، هنگام پوشیدن این لباس، از طراحی این اسکین ناراضی هستند.

این مسئله ممکن است به نظر مهم نیاید، اما باید آن را ذکر کرد که اسکین Batman Begins، بروس وین را همانند بازیگر اصلی فیلم یعنی کریستین بیل نشان می‌دهد.

یک سازنده فعال ماد در سایت Nexus به نام SiRME، موفق به ساخت اسکین استفاده شده در فیلم The Batman 2022 شده است. ویدیویی توسط کاربری به نام VoyagersRevenge در شبکه اجتماعی X منتشر شده که از لباس رابرت پتینسون در بازی Arkham: Knight استفاده می‌کند و به طرز چشم‌گیری، عملکرد و ظاهری دقیق‌تر نسبت به عرضه رسمی این اسکین دارد.

هرچند که تغییر کمی در این اسکین اعمال شده اما توانسته ظاهر شخصیت به میزان زیادی بهبود بخشد؛ تغییراتی مانند به‌روزرسانی تمام تکسچرها برای تطابق بیشتر با شخصیت فیلم، تغییر در سایز بدن برای شباهت بیشتر به رابرت پتینسون، طراحی کاملاً جدید برای کلاه، کمربند و یقه و ایجاد سایه در این طراحی اعمال شده است.

همانطور که از فیلم‌های VoyagersRevenge و تصاویر منتشر شده در Nexus می‌توان مشاهده کرد، ماد SiRME نسخه بهتری از لباس فیلم 2022The Batman است و تبدیل به آنچه که از استودیو Rocksteady انتظار داشتیم، به نظر می‌رسد. با این حال، ماد SiRME برجسته‌ترین ماد براساس لباس رسمی رابرت پتینسون در بازی است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: thegamer.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر