اولین موج بن بازیکنان چیتر در بازی The Finals شروع شده است

the finals.jpg

استودیو Embark Studios که با جدیدترین اثر خود یعنی بازی شوتر اول شخص رایگان The Finals شناخته می‌شود، اولین موج بزرگ بن را برای کاربران متقلب اجرا کرده است، اما به نظر می‌رسد برخی از بازیکنانی که از چیت استفاده نمی‌کنند نیز تحت تأثیر قرار گرفته‌اند.

عنوان The Finals، در اواخر ماه گذشته و در طی مراسم گیم اواردز 2023 منتشر شد و در حالی که این بازی به دلیل تخریب‌پذیری بالا و قابلیت‌های تاکتیکی متنوعش مورد ستایش قرار گرفت اما به دلیل وجود چیترهای فراوان در بازی، محبوبیت این بازی کمی کاهش یافت. استودیو سازنده، به منظور برطرف کردن این شکایات، تصمیم به بن کردن بازیکنان متقلب گرفته است.

خبری در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته شد و گفته شده است که به نظر می‌رسد افراد زیادی از جمله تعدادی از استریمرهای توییچ که از برنامه‌های چیت استفاده نمی‌کردند نیز مورد تأثیر این موج مسدودیت قرار گرفته‌اند. این پیام، توسط استریمری به نام PRX Jinggg تأیید شد که بدون استفاده از تقلب در بازی، اکانت او مسدود شده است و عکس آن صفحه را در X به اشتراک گذاشت. در این پیغام آمده است که به دلیل برخی رفتارهایی که با قوانین ما مغایر دارد، حساب شما مسدود شده است. پست‌های مشابه دیگری در روز گذشته توسط بازیکنانی که بی‌ دلیل اکانت آن‌ها بسته شده است، به اشتراک گذاشته شده.

کاربر دیگری در توییتر به نام Viscose، یک کلیپ از گیم‌پلی خود را به اشتراک گذاشت که برای اثبات عدم استفاده از چیت، حرکات موس خود در طول بازی را منتشر و حرفه‌ای بودن خود را به نمایش گذاشته و از کاربران سوالی مبنی بر دلیل بن شدن خود پرسیده است. پس از گذشت چند ساعت از انتشار این پست، مسدودیت اکانت Viscose برطرف شد که نشان می‌دهد برخی از بن‌ها به طور نادرست اعمال شده‌اند. اعلام شده است که استودیوی Embark Studios، در حال برگرداندن برخی از اکانت‌های مسدود شده اشتباه است.

استقبال از عنوان The Finals، بسیار بالا بوده و هنگام عرضه نسخه بتا توانست به 7.5 میلیون بازیکن دست پیدا کند. تعداد بازیکنان این عنوان پس از عرضه رسمی، تنها با گذشت 15 روز به تعداد 10 میلیون بازیکن رسید و عرضه‌ی موفقیت‌آمیزی را به همراه داشت.

آیا شما هم در این بازی با چیترها مواجه شده‌اید؟ تلاش‌های استودیو برای بن کردن اکانت متقلبان چقدر می‌تواند در بهبود کیفیت بازی تاثیرگذار باشد؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gamesradar.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر