حمله چیترها به بازی THE FINALS

the-finals-cheaters.jpg

بازی The Finals در چند هفته گذشته موفقیت‌های چشم‌گیری را به دست آورده که به ندرت در دیگر بازی‌های شوتر قابل مشاهده است. این بازی به‌طور ناگهانی توسط استودیو Embark Studios در طول مراسم The Game Awardsمعرفی شد و تنها در دو هفته، توانست 10 میلیون بازیکن را جذب کند. نسخه بتا بازی نیز بسیار موفق‌آمیز بود و نظر تعداد زیادی از بازیکنان را به خود جلب کرد.

متأسفانه در نسخه بتا بازی، تعدادی از بازیکنان گزارش‌هایی مبنی بر حضور چیترها در بازی منتشر کرده‌اند و تقریباً یک ماه پس از عرضه رسمی بازی، وضعیت تقلب بدتر از هر زمان دیگری است و تیم پشتیبانی استودیو Embark موفق به جلوگیری کامل این مشکل نشده‌ است.

بازی The Finals، یک بازی شوتر پر از انرژی، سریع و ویرانگر با عناصر نوآورانه و گیم‌پلی بسیار سرگرم‌کننده است. این بازی به‌عنوان یک اثر رقابتی اول‌شخص به صورت رایگان منتشر شد که توانست به عنوان اولین ساخته خود، موفقیت بزرگی برای استودیو Embark را به ثبت برساند.

the-finals-beta-screenshot-1.jpg
-

با این وجود، بحث‌ها در پلتفرم‌ شبکه‌های اجتماعی بیشتر در مورد تقلب و هکرها متمرکز است. هزاران کاربر به توییتر و ردیت می‌آیند تا نگرانی‌هایشان در مورد تعداد زیادی از تقلب‌کنندگانی که بازی را خراب می‌کنند، بیان کنند. گزارش‌ها نشان می‌دهد که استودیو Embark به دلیل 'مشکلات فنی'، اجازه اخراج تقلب‌کنندگان را نداده‌اند، اما در حال حاضر، راه‌حلی برای برطرف کردن مشکل خود پیدا کرده و تلاش می‌کنند تا بازی را 'ایمن و عادلانه' نگه دارند.

در این میان، بازیکنان با تجربه ناخوشایندی که تقلب‌کنندگان باعث خراب کردن مسابقاتشان می‌شوند، روبه‌رو هستند. این روزها، به نظر می‌رسد هیچ بازی چندنفره‌ای نمی‌تواند منتشر یا به‌طور موفقیت‌آمیز عمل کند بدون اینکه تقلب‌کنندگان باعث نارضایتی بازیکنان شود. از Escape From Tarkov تا Warzone و از VALORANT تا Fortnite، همه‌جا تقلب‌کنندگان وجود دارند.

آیا شما هم با هکر و چیترها در The Finals مواجه شده‌اید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: insider-gaming.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر