استوری به کانال‌های تلگرام افزوده شد؛ اما با یک الزام سخت‌گیرانه

tell.jpg

کانال‌های تلگرام با دریافت Boost از کاربران می‌توانند انتشار استوری را شروع کنند. این امکان اخیراً به کاربران پریمیوم ارائه شد و پس از مدتی به نسخهٔ رایگان تلگرام نیز گسترش یافت. با این حال، مشاهدات نشان می‌دهد که استوری برای برخی از کاربران در کشورهای ایران و روسیه هنوز به‌صورت گسترده فعال نشده است.

به تازگی، تلگرام این امکان را برای کانال‌ها نیز فراهم کرده است. بر اساس اعلامیه‌های تلگرام، کانال‌ها باید با توسط کاربران بوست (Boost) شوند تا بتوانند استوری ایجاد کنند.

با Boost تلگرام، تعداد بوست‌های مورد نیاز برای دریافت قابلیت استوری به تعداد کاربران کانال متناسب است. این به این معناست که کانال‌های پربازدید برای کسب این امکان نیاز به تلاش بیشتری دارند. هر چه تعداد بوست‌ها بیشتر باشد، سطح کانال نیز ارتقاء خواهد یافت و تعداد استوری‌های منتشر شده در طول روز نیز افزایش خواهد یافت.

تلگرام از کانال‌ها خواسته تا انتشار استوری‌هایی مفید و جذاب را تشویق کنند. همچنین تلگرام این امکان را به کاربران داده که فایل‌های صوتی را به استوری‌ها اضافه کنند تا محتوای استوری‌ها را متنوع‌تر کنند. به‌همین ترتیب، اگر محتوای شما جذابیت داشته باشد، افزایش دهندگان بوست می‌توانند استوری‌های شما را به دست بگیرند.

مهم بودن تمام این تغییرات از طریق افزایش امنیت حساب کاربری و رفع باگ‌های نرم‌افزاری نیز مورد تأکید تلگرام است. این برنامه به اشتراک‌گذاری فایل‌های صوتی توسط کاربران و ارتقاء امانت حساب‌های کاربری پرداخته و برای بهبود کارایی و تجربه کاربری بهبودهایی انجام داده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: telegram.org

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر