اپلیکیشن شبکه اجتماعی ترامپ با نام Truth Social در اپ استور منتشر شد

ترامپ.jpg

ریئس جمهور اسبق ایالت متحده اپلیکیشن شبکه اجتماعی خود را با نام Truth Social رسما امروز در اپ استور منتشر کرد. با این اوصاف از این به بعد باید شاهد بازگشت جدی‌تر رئیس جمهور سابق آمریکا به فضای مجازی باشیم. دونالد ترامپ بیش از یک سال پیش به خاطر اظهار نظرهای جنجالی از شبکه‌های اجتماعی محبوب کنار گذاشته شد.

رویترز گزارش داده که اپلیکیشن Truth Social ساعت 8 امروز صبح منتشر شده است و در فروشگاه اپلیکیشن‌های اپل در دسترس قرار گرفته است. کاربرانی که در این برنامه ثبت‌نام کرده بودند پیش‌تر، به صورت خودکار این اپلیکیشن را دریافت کردند.

با این حال، بسیاری از علاقه‌مندان نتوانسته‌اند در ساعات اولیه در این برنامه ثبت نام کنند. اپلیکیشن به آن‌ها اعلام کرده که به خاطر تقاضای بالا در فهرست انتظار قرار گرفته‌اند. شرکت Trump Media & Technology Group که کنترل این برنامه را در دست دارد، هنوز واکنشی به این مشکل نشان نداده است.

اپ استور تایید می‌کند که اولین نسخه عمومی Truth Social یا همان نسخه 1.0 یک روز پیش منتشر شده بود. نسخه‌ای که امروز در دسترس قرار گرفته نسخه 1.0.1 است که با عنوان اصلاح باگ عرضه شده است.

Ironically-named-Truth-Social-iOS-app.jpg
-

اکانت ترامپ در توییتر و فیسبوک به دنبال حملات معترضان به ساختمان کنگره در تاریخ 6 ژانویه 2021 مسدود شد. او در ادامه خواستار تاسیس شبکه اجتماعی جدیدی برای حمایت از آزادی بیان شد تا بتواند تریبون جدیدی برای ابراز عقایدش داشته باشد.

در گذشته هم اپلیکیشن‌هایی مثل Parler و Gettr سعی کرده بودند که با ارائه بستری برای اظهارنظر چهره‌های محافظه‌کار، آزادی بیان بیشتری را برای این گروه‌ها فراهم کنند. ولی هیچ‌کدام از آن‌ها نتوانستند به موفقیت چندانی در جذب کاربر دست پیدا کنند و به نظر نمی‌رسد که در برابر غول‌هایی مثل توییتر و فیسبوک کار راحتی در پیش داشته باشند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: reuters

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر