شبکه اجتماعی دونالد ترامپ ماه آینده آغاز به کار می‌کند

Untitled-1.jpg

رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا، دونالد تراپ، بیانیه‌ای منتشر کرده و خبر از راه اندازی شبکه اجتماعی اختصاصی خود داده که با نام «Truth Social» به رقابت با پلتفرم‌های دیگر خواهد پرداخت. قرار این که این شبکه اجتماعی در آبان‌ماه کار خود را به صورت محدود آغاز کند.

ترامپ برای خود گروه رسانه و فناوری دارد که نامشان «TMTG» است که با انتشار این خبر اعلام کردند، نسخه بتا این شبکه اجتماعی در آبان ماه معرفی خواهد شد و به صورت محدود آغاز به کار خواهد کرد و براساس انتظارات تا سه ماه دوم سال 2022 این شبکه اجتماعی به صورت گسترده در دسترس کاربران قرار بگیرد.

دونالد ترامپ نیز در بخشی از این بیانیه صحبت کرده و نسته که شبکه اجتماعی Truth Social و گروه رسانه و فناوریTMGT را ایجاد کرده تا در برابر ظلم شرکت‌های بزرگ فناوری ایستادگی کند. همچنین او می‌گوید:

بسیار مشتاقم که به زودی افکار خود را در شبکه اجتماعی Truth Social به اشتراک می‌گذارم و می‌توانم با انحصار طلبی غول‌های بزرگ فناوری مبارزه کنم.

5e6d121094e1ba6ca24bfeb67195b863cc7ecde4.jpg
-

اگر به خاطر بیاورید توییتر در تاریخ ۸ ژانویه ۲۰۲۱ و دو روز پس از اعتراض گروهی از طرفداران ترامپ و ایجاد اغتشاش در ساختمان کنگره آمریکا که منجر به کشته شدن چندین نفر از جمله یک افسر پلیس کنگره شد، فعالیت وی در توئیتر ممنوع اعلام شد. در همان زمان توییتر اعلام کرد که دلیل این اتفاق تحریک کاربران به رفتارهای خشونت آمیز توسط ترامپ است.

اردیبهشت ماه امسال نیز رئیس جمهور سابق آمریکا، دونالد ترامپ پس از ماه‌ها به وعده‌اش عمل کرد و شبکه اجتماعی‌ خودش را راه‌اندازی کرد که طراحی شبیه به توییتر دارد ولی در واقع یک وبلاگ میزبان نظرات رئیس جمهور سابق آمریکا محسوب می‌شود که کاربران می‌توانند در آن پلتفرم عضو شده و از طریق ایمیل و شماره موبایل خود، از ارسال پست‌های جدید مطلع شوند. در واقع پلتفرم ترامپ د رآن مقطع زمانی امکان تبادل و ارتباط متقابل کاربران را چندان فراهم نمی‌کرد.

حال باید دید شبکه اجتماعی اختصاصی دونالد ترامپ چه مسیری را طی خواهد کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: BBC

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر