کاربران سرویس توییتر بلو حالا برای ویرایش توییت‌های خود 60 دقیقه زمان دارند

njlj;kjlk'.JPG

زمانی که در نهایت توییتر تصمیم به اضافه کردن دکمه ویرایش توییت‌ها به پلتفرم خود گرفت، این ویژگی تنها در اختیار کاربران توییتر بلو قرار گرفت. تا به امروز، این امکان تنها به مدت 30 دقیقه برای ویرایش توییت‌ها در دسترس کاربران بود؛ اما در حال حاضر این زمان به 60 دقیقه یا یک ساعت افزایش یافته است.

حساب رسمی توییتر بلو در یک توییت رسمی از افزایش زمان ویرایش توییت‌ها خبر داد. این زمان حالا دو برابر شده و به یک ساعت رسیده است. خود این توییت نیز برای نمایش افزایش مدت زمان ویرایش توییت‌ها، ویرایش شده است.

Twitter-Blue.jpg.webp
-

با افزایش مدت زمان ویرایش توییت، توییتر بلو

پس از اعلام الان ماسک درباره خرید توییتر، قابلیت ویرایش توییت به این پلتفرم اضافه شد، البته قبل از اتمام معامله. علیرغم تغییرات زیادی که ماسک پس از خرید توییتر ایجاد کرد، قابلیت ویرایش توییت همچنان در این شبکه اجتماعی حفظ شد و به یکی از ویژگی‌های اصلی سرویس توییتر بلو تبدیل شد.

همانطور که اشاره کردیم، برای دسترسی به قابلیت ویرایش توییت باید اشتراک توییتر بلو را خریداری کنید. این سرویس هر ماه حداقل با هزینه 7.99 دلار قابل استفاده است و همچنین به حساب شما نشانه یک تیک آبی اختصاص می‌دهد.

از روز گذشته، الان ماسک دیگر به عنوان مدیرعامل توییتر فعالیت نمی‌کند و "لیندا یاکارینو" جای او را به عهده گرفته است. یاکارینو که قبلاً به عنوان رئیس بخش تبلیغات NBCUniversal فعالیت می‌کرد، قصد دارد ارتباط توییتر با تبلیغ‌دهندگان را بهبود بخشد، بنابراین احتمالاً باید منتظر تغییرات جدیدی در این شبکه اجتماعی باشیم و شاید توییتر بلو نیز تغییراتی را تجربه کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: twitter

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر