احتمالاً متا در میانه‌ی تیرماه شبکه اجتماعی جدیدی را به عنوان رقیب توییتر راه‌اندازی خواهد کرد

jhkkhjlk.jpg

از زمانی که ایلان ماسک توییتر را بر عهده گرفت، برخی از کاربران نسبت به استفاده از این شبکه اجتماعی تردید دارند. بنابراین، احساس فوریت در ایجاد یک جایگزین برای این شبکه اجتماعی وجود دارد. در گذشته، شایعاتی مبنی بر اینکه متا بر روی یک رقیب برای توییتر کار می‌کند، در حال گردش بود، اکنون گزارش جدیدی جزئیات بیشتری را در این زمینه ارائه داده است.

«لیا هابرمن»، کارشناس بازاریابی دیجیتال، اعلام کرده است که اپلیکیشنی که متا برای مقابله با توییتر توسعه می‌دهد، در مرحله نهایی است و انتظار می‌رود تا پایان ژوئن میلادی (میانه تیرماه) منتشر شود. او ادعا می‌کند که متا با تعدادی از سازندگان محتوای برتر ملاقات کرده تا در مورد ویژگی‌های این شبکه اجتماعی تازه بحث کند.

یکی از این سازندگان محتوا با هابرمن صحبت کرده و اطلاعات جدیدی را درباره این اپلیکیشن که به عنوان «اینستاگرام برای افکارتان» معرفی شده، به اشتراک گذاشته است. بنابراین، نام اینستاگرام به این برنامه اختصاص یافته است، که شباهت‌های فراوانی به اینستاگرام، شبکه اجتماعی محور عکس، دارد.

متا توییتر احتمالاً کدام خصوصیات را دارا خواهد بود؟

پلتفرم نوپا متا، که به‌صورت غیرمتمرکز عمل خواهد کرد، به نظر می‌رسد با مشخصات فعلی اینستاگرام مانند نام کاربری و رمز عبور سازگار است. به‌عبارتی دیگر، اگر در حال حاضر حساب کاربری اینستاگرام داشته باشید، احتمالاً می‌توانید با استفاده از همان حساب وارد این شبکه اجتماعی شوید و دنبال‌کنندگان خود را نیز همراه با خود داشته باشید. نام کاربری، اطلاعات بیوگرافی و حتی علامت تایید احتمالاً در صورت وجود به این پلتفرم منتقل خواهد شد. هابرمن اعلام می‌کند که حساب‌ها یا کلماتی که در اینستاگرام مسدود کرده‌اید نیز به این شبکه اجتماعی منتقل می‌شوند.

gf.jpg
-

از آنجا که پلتفرم تازه متا به‌صورت غیرمتمرکز خواهد بود، امکان یکپارچه‌سازی با سایر پلتفرم‌ها مانند Mastodon وجود دارد؛ به عبارتی، شما می‌توانید احتمالاً با کاربران دیگر شبکه‌های اجتماعی در ارتباط باشید. این گزارش بیان می‌کند که محدودیت حروف در هر پست در این پلتفرم 500 حرف خواهد بود که این عدد کمتر از پست‌های اینستاگرام، اما بیشتر از پست‌های کاربران عادی توییتر است.

در این سرویس جدید، امکان ارسال لینک، عکس و ویدیویی با طول حداکثر پنج دقیقه وجود خواهد داشت. در تصویری که هابرمن از اسلایدهای تبلیغاتی این شبکه اجتماعی منتشر کرده است، مشاهده می‌شود که این پلتفرم شباهت‌های بسیاری به توییتر، بلواسکای و سایر موارد مشابه دارد، با این حال، ظاهر کلی آن به اینستاگرام نزدیک است.

متا در مارس گذشته به شایعات واکنش نشان داد و تأیید کرد که در حال بررسی فکریت ایجاد یک شبکه اجتماعی غیرمتمرکز برای اشتراک‌گذاری مطالب متنی است. ولی تاکنون، اطلاعات بیشتری به‌طور رسمی از طرف این شرکت ارائه نشده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: twitter

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر