ایلان ماسک تغییراتی را در بخش‌های مختلف توییتر ازجمله سیستم درآمدزایی اعمال کرد

kjhjghgh.jpg

توییتر چند روز پیش با هدف حفظ کاربران خود در رقابت با اینستاگرام تردز و سایر پلتفرم‌ها، شروع به پرداخت درآمد به تولیدکنندگان محتوا کرده است. اما برخی از کاربران از شرایط درآمدزایی ناراضی بوده‌اند. به همین دلیل، ایلان ماسک اعلام کرده است که تغییراتی را درباره این شرایط اعمال خواهد کرد و همچنین تعداد توییت‌های قابل نمایش نیز افزایش خواهد یافت.

قبلاً اعلام شده بود که اگر یک اکانت توییتر با عنوان شخصیت‌های حیوانی یا خیالی فعالیت کند، امکان درآمدزایی نخواهد داشت. اکانتی با نام Battle Beagle که البته درباره سگ‌ها توییت نمی‌کند، از این سیاست انتقاد کرده بود و توافقی با ایلان ماسک به‌منظور حذف این سیاست به دست آمد.

همچنین، یک کاربر دیگر نیز مشکل مواجهه با محدودیت نمایش توییت‌ها را مطرح کرده بود و ماسک پیشنهاد داده بود که برای دستیابی به انتهای حد نمایش توییت‌ها، حدود هشت ساعت اسکرول مداوم نیاز است. این کاربر همچنین اعلام کرده بود که حد نمایش توییت‌ها برای اکانت‌های تأییدشده به 50 درصد افزایش خواهد یافت.

علاوه بر این، ایلان ماسک اعلام کرده است که به‌زودی از بازدیدهای صفحه پروفایل کاربران برای پرداخت درآمد استفاده خواهد کرد و پرداخت‌ها تقریباً دو برابر خواهند شد. اما فقط بازدیدهای کاربران تأییدشده شمرده می‌شود، زیرا راه دیگری برای تشخیص کاربران واقعی از بات‌ها وجود ندارد.

در ادامه، ایلان ماسک اعلام کرده است که درحال کار روی بازگرداندن قابلیت پخش زنده ویدیویی برای کاربران سرویس بلو است زیرا این ویژگی درحال‌حاضر کار نمی‌کند.

بر اساس اطلاعاتی که در وب‌سایت توییتر قرار دارد، فقط آن دسته از کاربران سرویس بلو می‌توانند درآمدزایی داشته باشند که پست‌های آن‌ها در سه ماه گذشته هر ماه حداقل 5 میلیون بازدید دریافت کرده باشند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: techcrunch

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر