دو بازی 2 وBaldur’s Gate 1 ممکن است به سرویس Xbox Game Pass اضافه شود

baldurs-gate.jpg

طبق آخرین اخبارها، مایکروسافت احتمال اضافه شدن دو نسخه اول از سری بازی Baldur’s Gate برای کاربران Xbox Game Pass را نشان می‌دهد. این اخبار از سوی مایکروسافت منتشر شده و نشان می‌دهد که این شرکت به‌طور تصادفی این موضوع را اعلام کرده است.

با توجه به گزارشات TrueAchievements، مایکروسافت اعلان‌هایی درباره نسخه‌های بهبودیافته Baldur’s Gate و Baldur’s Gate 2 برای کاربرانی که از نرم‌افزار Game Pass بر روی موبایل استفاده می‌کنند، منتشر کرده است.

در این اعلان، به کاربران اجازه داده شده است که به دنیای فوق‌العاده Baldur’s Gate بازگردند، قهرمان خود را با قابلیت‌های سفارشی شخصی‌سازی کرده و در سفری هیجان‌انگیز در سرزمین‌های جادویی شرکت کنند. این فرصت برای کاربران Game Pass فراهم شده تا تجربه کامل 1 Baldur’s Gate و 2 Baldur’s Gate از این سرویس بهره‌مند شوند.

بازی 3 Baldur’s Gate توانست در مراسم‌های مختلف، جوایز زیادی را از آن خود کند و عنوان بهترین بازی سال 2023 را در مراسم گیم اواردز و استیم و Golden Joystick را کسب کند. طبق آخرین آمار منتشر شده از طرف استودیو سازنده، تعداد 1.3 میلیون نفر موفق به اتمام این بازی شده‌اند و براساس نظر بازیکنان در استیم، 96 درصد از آن‌ها، نظر بسیار مثبتی برای این بازی ثبت کرده‌اند.

baldurs-gate gameplay.jpg
-

هرچند برخی کاربران معتقدند که این اعلان از سوی مایکروسافت یک اشتباه است؛ زیرا بازی‌هایی که برای ماه بعدی سرویس Game Pass معرفی شده‌اند، شامل Baldur’s Gate نمی‌شوند. با این حال، با وجود موفقیت Baldur’s Gate 3 و شهرت استودیو سازنده یعنی Larian، دو نسخه اول این مجموعه نیز دارای داستان‌های پرافتخار و ویژگی‌های جذاب در زمینه نقش‌آفرینی محسوب می‌شوند.

به هر حال، این نشان می‌دهد که Baldur’s Gate همچنان یک مجموعه محبوب و ارزشمند در دنیای بازی‌های ویدئویی است و مایکروسافت نیز به دنبال اضافه کردن آن به سرویس خود است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gamingbolt.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر