انویدیا با استفاده از 100 میلیون دستیار هوش مصنوعی، به دنبال تحول در صنایع مختلف است

ghkjhjghj

جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا، در تازه‌ترین اظهار نظر خود بیان کرده که قصد دارد شرکتش را به ۱۰۰ میلیون دستیار هوش مصنوعی مجهز کند تا بهره‌وری به سطح بی‌سابقه‌ای برسد.

هوانگ در گفت‌وگویی در پادکست Bg2 اعلام کرد: «آرزو دارم روزی انویدیا به شرکتی با ۵۰ هزار کارمند و ۱۰۰ میلیون دستیار هوش مصنوعی تبدیل شود که در همه بخش‌ها به کار گرفته می‌شوند.» او تصویری از آینده‌ای ارائه داد که در آن غول‌های فناوری از هوش مصنوعی به‌عنوان ابزاری کلیدی برای افزایش کارآمدی و عملکرد در تمامی واحدها بهره می‌برند. پیش‌تر نیز هوانگ تأکید کرده بود که تنها هوش مصنوعی است که می‌تواند با چالش‌های پیشرفته روبه‌رو شود.

جنسن هوانگ اشاره کرد که دستیارهای هوش مصنوعی توانایی تجزیه و تقسیم وظایف بزرگ را دارند و هر یک از این دستیارها می‌توانند بخشی از کار را انجام دهند. او همچنین بیان کرد که شخصاً با این نوع دستیارها در تعامل است و انویدیا هم‌اکنون از این فناوری برای تقویت امنیت سایبری، طراحی تراشه و توسعه نرم‌افزار استفاده می‌کند.

nvidia-og-image-1200x630
-

هوانگ اضافه کرد: «هوش مصنوعی‌ها قادرند هوش مصنوعی‌های دیگری را برای حل مسائل خاص به کار بگیرند. این هوش‌ها در ابزارهایی مانند Slack در کنار انسان‌ها کار خواهند کرد. به این ترتیب، ما به شرکتی تبدیل خواهیم شد که نیروی کار آن متشکل از انسان‌ها و هوش‌های مصنوعی دیجیتال است

مدیرعامل انویدیا معتقد است که هوش مصنوعی می‌تواند تمامی مشاغل را متحول کند، اما هم‌زمان می‌تواند موقعیت‌های شغلی بیشتری ایجاد کند. او بر این باور است که استفاده از این فناوری برای افزایش بهره‌وری، موجب رشد درآمد شرکت‌ها و افزایش پایداری آن‌ها خواهد شد، در نتیجه اخراج کارمندان به علت کاهش درآمدها کاهش می‌یابد.

علاوه بر این، هوانگ اظهار کرد که انسان‌ها باید از میان هزاران چالش، تصمیم بگیرند که کدام‌یک را حل کنند؛ درحالی‌که بات‌های هوش مصنوعی می‌توانند بسیاری از راه‌حل‌ها را به‌طور خودکار اجرا کنند. این امر در نهایت موجب افزایش بهره‌وری و استخدام نیروی انسانی بیشتر خواهد شد.

 

اگر علاقه‌مند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکه‌های اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.

منبع خبر: youtube.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر